• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-06 16:02:27 följande:
    Mmm, en latte lät inte halt fel
    Nej latte var helt ok

Hittade ngr lussekatter i frysen också

Trist när gubben är iväg...min ser på sporten.
  • Wilma00

Jag blev klarvaken mitt i natten.. hupp.. somnade sen vid femtiden.. Ingen mens än.. Jag är iaf glad åt snön så länge den varar.. Behöver bara piggas upp lite ur deppigheten.. mensvärk.. men ingen mens Får se i morgon hur det är.. Tänkte gå till apoteket i morgon och sen ta en fika och handla lite på kappahl kanske, har lite presentkort där. kram tjejer.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 17:06:20 följande:
    Jag blev klarvaken mitt i natten.. hupp.. somnade sen vid femtiden.. Ingen mens än.. Jag är iaf glad åt snön så länge den varar.. Behöver bara piggas upp lite ur deppigheten.. mensvärk.. men ingen mens Får se i morgon hur det är.. Tänkte gå till apoteket i morgon och sen ta en fika och handla lite på kappahl kanske, har lite presentkort där. kram tjejer.
    Hejsan hej!
    Presentkort är alltid bra även om de sägs vara opersonliga.
    Jag ska nog utnyttja mitt vartefter på LIndex
    Ingen mens säger du, låter ju minst sagt lovande.
    När har du bim och hur många dagar efter ÄL är du?
    Hoppas att mensen inte dyker upp och att din mensvärk är ngt annat. Vi får tro att du är gravid tills motsatsen är bevisad!!
  • Wilma00
    8Viola2 skrev 2008-01-06 17:19:52 följande:
    Hejsan hej!Presentkort är alltid bra även om de sägs vara opersonliga.Jag ska nog utnyttja mitt vartefter på LIndex Ingen mens säger du, låter ju minst sagt lovande.När har du bim och hur många dagar efter ÄL är du?Hoppas att mensen inte dyker upp och att din mensvärk är ngt annat. Vi får tro att du är gravid tills motsatsen är bevisad!!
    bim tisdag tror jag.. blä. tempar så jag är förberedd på när mensen dyker upp. Vet inte när jag hade äl percis på dan... Men brukar ha 31 dagar.. Lite ont i ryggen med svanken typ.. brukar jag ha innan mens.. huvva... Ja man får låtsas va gravid ett tag iaf. Rätt roligt fast inte kul å deppa iof... Får väl pigga upp mig med mitt presentkort iaf. Behöver nog bara skriva av mig lite... kram!
  • Nork

Det är inte dåligt vad akiva ni var igår och idag! har ju en hel "novell" att plöjja igenom

kan meddela att 75 års kalaset jag var på var inte så illa. var hemma vid 3!!! det var god mat, dans, kareoke mm. hade riktigt, riktigt trevligt!

Pyro Pyret: jag tränar på world class. kör egentligen bara pass. så igår blev det box. bästa träningen enligt mig! annars blir det en del combat, step, aeribic mm.

Pyro pyret skrev 2008-01-05 15:46:37 följande:

Nork: hoppas på bättre lycka för dig nästa månad, det är så jobbigt att behöva bita ihop och ta nya tag. Nästa gång jag tester kommer det vara min 14:e och jag är bara såå less på det, men samtidigt kan jag inte sluta att hoppas. Jag är ju totalt menslös så det blir inte lika defenetivt för mig pga. att det inte är kört en viss dag. Jag testar och testar och hoppas och hoppas varje månad men tillslut inser man att det är kört igen. Typiskt.Vad för träning pysslar du med? Kan inte påstå att jag gillar smärta, men när jag tränar vill jag känna det i hela kroppen och sen strecha ut så jag känner mig mjuk och smidig...har dock legat på latsidan ett tag eftersom det varit så mycke tentor och stuff.
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-06 18:38:00 följande:
    Det är inte dåligt vad akiva ni var igår och idag! har ju en hel "novell" att plöjja igenom kan meddela att 75 års kalaset jag var på var inte så illa. var hemma vid 3!!! det var god mat, dans, kareoke mm. hade riktigt, riktigt trevligt!Pyro Pyret: jag tränar på world class. kör egentligen bara pass. så igår blev det box. bästa träningen enligt mig! annars blir det en del combat, step, aeribic mm. Pyro pyret skrev 2008-01-05 15:46:37 följande:
    Ha ha...då kanske vi har setts Nork!!
    Jag tränar också på WC
  • oxle bo

håller tumarna för dig,du måste höra avdig i morgon när du har testat dig...

Wilma00 skrev 2008-01-06 17:06:20 följande:
  • Nork

haha, trevligt, det får man kanske forska lite i någon gång?

8Viola2 skrev 2008-01-06 18:45:28 följande:
    Ha ha...då kanske vi har setts Nork!!Jag tränar också på WC
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-06 18:55:23 följande:
    haha, trevligt, det får man kanske forska lite i någon gång?
    Ja än så länge får vi vara lite hemliga
Svar på tråden 2008