• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Wilma00

inte så här jämt... Brukar gå över på morgonen när jag inväntar mens.. Ja vi får se var det slutar. Brukar ha det som menssymtom på morgonen... Får se hur det ligger till i morgon.. ihhhh... seeegt.

8Viola2 skrev 2008-01-06 20:41:01 följande:
    Ja om du väntar mens så borde ju tempen sjunka imorgon.Brukar du ha ont i svanken vid mens då?Jag kan känna skillnad på mensvärk och ÄL-värk just pga värken i svanken.Sedan brukar mensvärken sitta mer i mitten av tjejmagen medans ÄL-värken känns på en sida.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 20:55:24 följande:
    inte så här jämt... Brukar gå över på morgonen när jag inväntar mens.. Ja vi får se var det slutar. Brukar ha det som menssymtom på morgonen... Får se hur det ligger till i morgon.. ihhhh... seeegt.
    Aha..
  • oxle bo

hur är det där med temp??
    vid ÄL o BIM

har inte förståt riktigt..

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-06 21:50:08 följande:
    hur är det där med temp??vid ÄL o BIMhar inte förståt riktigt..
    Jag har inte provat eftersom jag inte ens äger en termometer men kanske skulle införkaffa en trots allt.
    Har läst lite om det men inte alls så jag kan säga att så fungerar det.
  • Wilma00

efter äl så stiger tempen och håller sig ganska hög. sen brukar min temp sjuka dan innan mens eller samma dag, beror väl på när mensen kommer. Är man gravid så håller den sig hög. Den stiger sakta tempen dagar efter äl. 0.5 grader ca. Man tar tempen innan man gått upp på morgonen, helst samma tid. Men den kan diffa lite. Man tempar innan äl för att se om man haft äl. tempen kan bara visa att man haft äl inte när äl sker.

• oxle bo

ok,tack. då hänger jag med.
    jag äger ingen temp men då vore det nog ide o införskaffa en

jaha,idag ska jag städa.rev ner julen igår, så idag så blir det storstädning

• oxle bo

nej fan.. men ska du testa dig endå?
    man kan ju få mens fast man är gravid

Wilma00 skrev 2008-01-07 11:04:23 följande:
    tant brun är här tror jag.. å mensvärk.. blä. kram tjejer.
  • 8Viola2
    8Viola2 skrev 2008-01-06 20:04:04 följande:
    Händer titt som tätt Nu var det jag som skulle fika med latte men det spelar större roll. Du hade fått en du med om du var här!Kan erkänna att jag fatiskt kopierat listan på vad man inte vill höra från en annan tjej på FL!
    Alltså hur skriver jag egentligen...

spelar mindre roll säger man väl ...
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-07 11:04:23 följande:
    tant brun är här tror jag.. å mensvärk.. blä. kram tjejer.
    Nej hon var ju inte heller välkommen ju...grrr

Så tråkigt när flytningarna dyker upp.
Svar på tråden 2008