• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (en till)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-17 00:21:49 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-02-16 07:04:25 följande:
    Och HUR skönt lät inte det däääär då!!!! Mums
    Hehe, visst är livet underbart :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:

Jag är rätt övertygad om att både wet och scat är ganska vanligt. Vanligare än man kan tro iaf. Själv tänder jag på wet, scat funkar inte.
    Instämmer, wet är JÄTTEVANLIGT..jag har tom blivit uppraggad av en kille på krogen (aldrig träffat han förr) som frågade rakt ut om jag ville följa med honom hem och kissa på honom. Tsja tänkte jag, varför inte? Så har man ju provat det med. Var helt okej faktiskt, var skitskönt att se hur han njöt av det :)
  • Anonym (Tjej27)

Haha! Ungefär något liknande var jag med om, men han frågade inte förrns vi kom hem och jag tänkte mest bara att `ok, jag blir ju en erfarenhet rikare´, men det var riktigt tändande. Sen dess är det något jag går igång på. Men jag tar inte emot. Jag blöter bara ner andra. =)
    Anonym (en till) skrev 2008-02-17 07:52:46 följande:

Instämmer, wet är JÄTTEVANLIGT..jag har tom blivit uppraggad av en kille på krogen (aldrig träffat han förr) som frågade rakt ut om jag ville följa med honom hem och kissa på honom. Tsja tänkte jag, varför inte? Så har man ju provat det med. Var helt okej faktiskt, var skitskönt att se hur han njöt av det :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 08:38:51 följande:

Haha! Ungefär något liknande var jag med om, men han frågade inte förrns vi kom hem och jag tänkte mest bara att `ok, jag blir ju en erfarenhet rikare´, men det var riktigt tändande. Sen dess är det något jag går igång på. Men jag tar inte emot. Jag blöter bara ner andra. =)Anonym (en till) skrev 2008-02-17 07:52:46 följande:
    Hehe känner igen mig, fast numera tycker jag det är helt okej att bli nedblötad, sålänge det hållas under halshöjd :)
  • Anonym (Tjej27)

Jag har försökt tycka om det, men jag är nog kanske lite åt det dominanta hållet, jag vill ha kommandot.
    Det mest upphetsande jag var med om var när jag kissade ner killen totalt först och sedan en stund efteråt fick en grym squirt och stackarn blev blöt från topp till tå igen. =)

• Anonym (en till)

Now you´re talking girl!!! :)

Hehe lite avis blir jag, tror jag ska ta ett snack med sambon när jag kommer hem :D

• Anonym (Tjej27)

haha! Ett snack? Nej,nej. Mortal combat på dörrmattan. Mycket mer diskussion än så behöver man inte ha. =)

• Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 09:08:32 följande:

haha! Ett snack? Nej,nej. Mortal combat på dörrmattan. Mycket mer diskussion än så behöver man inte ha. =)
    Hmm..jag får farligt bra idéer helt plötsligt, tack för inspirationen tjejen ;)
  • Anonym (nyfiken)

Tjej 27 och "en till"!!!

Snälla , kan inte ni FÖRSÖKA förklara det häftiga med wet...Är sååå nyfiken. HAr möjlighet att pröva nämligne men vet inte riktigt om jag "vågar" fast är sååå nyfiken. Behöver lite inputs här känner jag. Ge mig er inspiration!!! Väntar med spänning!! KRAM

• marjalena

Jag är rätt övertygad om att både wet och scat är ganska vanligt. Vanligare än man kan tro iaf. Själv tänder jag på wet, scat funkar inte.
    Vad är scat?
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två