Har varit sambo nu i 1 år nu, gått upp 15 kg.
Visst kunde man tränar tillsammans, om det inte vore för att han gått ner 10 kg och nu är pinnsmal!!! Han äter mindre än innan för nu umgås vi och han är inte lika småsugen på godis som jag är.
Och han gillar inte nyttig mat eller träning, han anser sig vara så smal ändå. Men jag kan tycka man kan träna och äta rätt ändå för att må bättre.
Så idag ska jag och min syster ner till stan & köpa träningskort och sen köpa träningskläder. För nu har jag bestämt mig, ska gå ner minst 10 kg!! Så kan min sambo äta sin onyttiga mat och jag min.
Men han stöttar mig iaf, det känns bra :)Och han tycker jag är lika fin nu som innan, om inte finare! han vill inte jag ska gå ner, högst 5 kg men jag vill gå ner alla 15.
Var så smal innan och slank. Nu är jag tjock och har cellulietr och bristningar m.m. :(( Förstår inte hur det kunnat bli så, men nu ska det bli bättre. Har som mål att innan sommaren ska jag gått ner 10 kg!
Det roliga är dock, när jag vägde 15 kg mindre så ville jag okså gå ner i vikt, och då var jag smal. Så jag antar att jag aldrig kommer bli nöjd, lite komiskt..