JJ
Impad av er goda middag! YUMMI!
Så, NU har jag gått av att ha jobbat 15 dagar i rad ( inkl de nätter jag jobbade, kurser, vak ), HELT slut i kroppen, så idag blev VILODAG om man nu kallar det så fast man går KM på jobbet, dit, hem, med boende ute osv...Känner mig frusen och huvudvärk! SNAAAAAAAART är min väntade ledighet här! Så som jag kämpat med gym mm, SÅ skönt, Imorgon bär det av till favvoplatsen igen, GYMMET....kommande vecka: Gym månd+tisd + torsd, då kommer ju mannen med..:)
Idag var jag på modelcasting, Bailey var med me....minst 400 pers där på stadshotellet i stan, sååååå kul och verkar lovande,...:)
magda: man vill ju nu bara säga: MAN MÅSTE FÅ HA DOWNS FÖR ATT FÅ UPS, Men, just nu kanske du behöver känna att du VILL ner några kilon, och som du vet så väl, så gör ingen annan det åt dig, så andas ett tag, försök ladda batterierna, och kör på igen, MEN, vila inte för många dagar, det blir bara svårare att ta tag i kragen igen, utan ha max 2-3 dagar då det går segt, MAX 1 vecka.....Gå ut och gå FAST du INTE VILL! Skit i om det bara blir 2 km, men sen när du väl går ute, så kanske du känner YES....jag går nog mer än 2 km, det är ju MÅBRA jag vill....
Men, tänk också efter, att KNOPP och KROPP måste samarbeta för att få en fungerande HÄLSA, inte bara fysiskt!!!!!!! Hälsa kan även vara att läsa en bok, ha ett gott skratt el så, hälsa är en sak för mig, och en annan för någon annan!
MEN, försök , ryck upp dig!....
Du kan om du vill!
Nu ska jag ta ett varmt bad då jag inte har B, jobbat kväll ju och då e han hos pappas och lämnas på dagis tills lunch imorgon! ÄNTLIGEN får jag en rejäl UTVILANDE fm, sömn + frukost följt utav gym, sen förmodligen laddad att träffa vänner jag ej hunnit se på månader fast vi bor 10 promenad iväg!!!
KRAM!