Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej
    Nu är jag hemma
    haft 4 st JUNK dagar, INGEN träning på gym blev det, HANNS verkligen inte med...och jag prioriterade annat, träffade släkten, vänner från Fl ( helt underbara ) min väninna, gjorde min tattoo, handlade lite, ute och åt & drack osv!
    Så, + 5 kg ungefär men haha, nya tag imorgon, PÅ RIKTIGT, men kroppen fick nu 4 rejäla skitdagar
    en natt var ha även uppe o satt på toa me dhuvuudet på hansfatet, mådde SÅ kasst, typ KRÄKSJUKA fast bakifrån, all mat magen fick panik av, glass, gotte, bullar, muffins ( american fråm bakery YUMMMMMMI )

bailey har feber just nu, låg utslagen hela tåget hem...Men jag ska träna imon OM ja hinner innan kl 13, då har ja medarbetarsamtal sen jobb, annars onsdag!

Läste om hunden Tina..FY!!! Jag ryser så av döda djur!

Puss på er!!!!!!!!!!!!!!!!!

• SvenskEngelsk

Hej Hej
    Kommer hålla min tattoo hemlig från FL, om jag klarar det....
    Den är HELIG och betyder så oerhört mkt att jag ska spara mig från att lägga ut bilder...
    Tina..haha, du har ju mig på msn..där ser du den

Idag blev det 7 km promenad, bra slö start efter all junk i stlm,  imon GYM med 4-5 km löpning + massa styrka...saknat det så!
    Men skönt med ett break lixom!

Magda; wow...härligt, läste att du vart på gymmet!!!

Annlie är igång ser ja...duktiga ni är allesammans!

jag har TOKmkt just nu på jobb och fritid, ska försöka hinna med all träning och sådant nu när Bailey e hos Paul osv....MKT jobb och helt galet på jobbet med vård i livets slut, en som skriker så högt att vi måste ha hörselskydd ( han har ont, men inget hjälper, i väntan på massa olika röntgen och gastro osv ) och en slår sig så väggarna går sönder ...ja, det var en bråkdel...
    Så sorry, om jag ej LÄSER allt ni skriver, vill be om ursäkt i förväg....

PUSS på er!!!!!!

ohhhh va gott det var med gröt imors.e.YUM!

• SvenskEngelsk

Evenstar. Lägg cash på träningsskor
    jag är precis som du!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR mina nya Nike alltså från NYC...Älskar!
    Snart dags för ett par till....nya UTE löparskor, MÅSTE vara bra och kosta...för mina höfter och knän!

Puss o natti!

missi, Snygga dem va!!!

• SvenskEngelsk

Så snygga Even..My cup of tea precis!!!

Nu ska jag ner till gymmet......
    HUR lägger man in en bild här??? typ i tråden==

Oh well..ses runt lunchtid!!!

• SvenskEngelsk

Grilla ska ja göra nu snart
    Gör jag året om för de är så sjukt gott och simple!

Blir grillat då mannen e här, då kan han kolla sonen eller grillen, så man slipper springa in och ut med Bailey mellan benen i kölden..haha

Hemkommen från gymmet, FY FARAO vad det SÖg idag, kändes att jag var borta 5 dagar från gymmet, JESUS, höll på att ge upp varje gång ja tittade på km visaren på löpbandet...men men, 4.1km i olika hastigheter + styrka, mest bic+tri nedre rygg + abs

Sitter med fruktsallad + en STOR kaffe med typ 1 dl mjölk..mums!
    hihi!!!!

Ska testa kopiera bild

• SvenskEngelsk

Ähh
    Funkar ej kopiera / paste

• SvenskEngelsk

YUM YUM YUM för grillat
    Gud ni sätter griller i huvvet
    VILL GRILLA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi!

Så iväg tilljobbet

skitsnygga skor, Hoppas på nya nikeair nu från NYC då Rock kommer...

GALET va snygga träningskldäer de 'är i vår, kollade i stlm, jesus, ville ha allt, men de skulle sluta på typ 5000..hihihi!!!

puss på er

• SvenskEngelsk

Jessie:
    Ush, låter verkligen tufft.
    Beror nog lite på alla människor, jag tex jobbar heltid + nån extra natt för att få ihop flyttid och få pengar nog. Då jag är ensam och har alla räkningar ensam + jobb inom vården, men jag har rysligt bra planering, men visst, arbeta heltid med små barn, SKITTUFFT!
    Credits till oss alla!

Se till att sitta ner och andas,

Kom hem fr jobb nu
    SKITTUFFT där just nu
    :(

bailey ännu sjuk m 40 graders feber hos Paul...oh well
    Magda: FYYYYYYYYYYY
    Kräksjukan borde inte få finnas, de konstiga är att då jag bodde i London hörde jag ALDRIg talas om det, och Paul hade aldrig haft det på 30 år där, sen när vi flyttade hit, HAHA, då fick han det nu varje år!!!

Puss på er alla

• SvenskEngelsk

Hej
    JESUS vad sjuka alla är!!!!!!!!
    på alla hjärtans dag och allt.. Stackars er
    Jag känner mig lealös och FRYSER, men det har med allt som händer på jobbet att göra,
    Gick iallfall en LÅNG runda ensam efter jobbet, rensa huvudet efter att ha vakat.

Bailey haft feber ju flera dagar, saftigt hög med 40 grader
    Men jag klagar inte ..... Solen sken idag, så ljust imorse kl 06 syntes solen och i eftermiddag gick jag min motionsrunda innan jag hämtade sonen hos papps...

Blodpudding vart de kl 17, + massa knäcke me bregott + morot..yum!

Motion, jobb  middag och lek med sonen avklarat!

Puss

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger