saras måbra-tråd keeps going stronger
godnatt alla hjärtan!
godnatt alla hjärtan!
Hej vännerna!
Tindra: Så där blir jag med....och efter 4:e ggn på typ 2 veckor som jag suktat efter att öppna vad det nu tänks vara, choklad eller så, då öppnar jag och smäller ALLT!
Burras....Så öppna du den snart, men ta några bitar, säg max 10 st, sen 10 st nästa vecka typ...Då smakar dem kanon med ju!
Even, niiice!
Idag tränade jag på gym, mamma hade Bailey, dem klistarde o limmade, sådant jag inte är bra på..:)
4.1km löpning i jämnt tempo och styrka!
Emma: Jag har ju 6:e mars som delmorot, då kommer ju mannen hit, och det är ju en skillnad från 15 nov då vi sågs sist, på hur kroppen ser ut nu, kanske bara 1-3 kg skillnad, men muskler lite mer allafall, så jag kämpar på, man vill ju vara fin!
Sen är andra delmål alla små resor..perfekt såhäör i vår...se fram emot!
Sen Mallorca i slutet av maj!!!!
Jaha ja, var på syrrornas kalas idag, så visst åt jag av endel av alla HEMBAKTA kakor syrran chockade oss med, jesus, hon som aldrig ens lagat mat hade gjort hallongrottor, kolakakor ( sådär perfekta och sega ), drömmar, kokostoppar mm mm. Sen kom svågern med 2 av de bästa tårtorna som finns ( förutom SEMLETÅRTA iof ), så jag tog en liten bit av varje!!!
Mums!!
Sen stallet ikväll....Jesus....kliar på kroppen av allt hästhår!
KRAM och GODNATT sen
Missi
ja ska iväg på jobbet ....pust!
magda, Ohh Hudik , där har jag vart på sjukhuset endel ggr, har släkten i Delsbo + Hudik ju..:)
mormor låg där då hon va sjuk sista tiden!
hoppas din farmor blir pigg, inte lätt för de gamla, arbetat på ortopeden med på lasarettet, med massa frakturer mm, Hoppas hon orkar ta igenom all eftervård...KRAM KRAM
Lång prommisnu innan jobb när ja lämnat B!
Kram
Wow Clinan!!!
Så fin du är!
JJ, Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hemkommen fr jobb, såå kallt ute nu....Burr!
Ska klä på träningstoppen och hoppa endel hopp, se hur d ekänns, var ett tag sen, en vecka typ!....
Imorgon gym igen efter jobbet!
Fortf vak på jobbet, tufft och önskar bara han somnar in nu.
Idag gick jag allfall4 km innan jobbet!!!!
Åt köttfärs limpa på jobbet med grönsaker och över detta cheddar ost med krasse också...Såå stor portion, ännu mätt
Sen 12 chokladbitar och en liten bullbit av en anhörig till vår dödssjuka boende!
Mums gott!
Puss o Natti
Blev 2200 hopp!
Emma: Ny kille????
Godnatt flickor
Återkomme rimorgon efter 19, då jag vart på gymmet, massagen och allt de där...
bailey är hos pappan för er som undrar!!
Oh Fy Emmamaria
Jag har med vart med om det, FYm, man är i chock efter fast man "tror" man är ok
Ta han om dig!
lova det!!!
Even: MIn helg har vart sådär, sorglig på jobbet men bra träningsmässigt, var på gymmet nu direkt efter jobbet, sprang 4.2km med en paus då jag blev AKUT toa nödig, VÄRSTA rännskiten, ( sorry ordvalet ), men blev så arg att ja fick avbryta och springa på TOA....Ja ja
magen e upp och ner idag, mår sådär med...Körde styrka med....Mens imon el tisd, så lagom down och uppsväld, magen är som uppblåst geleklump!
Sen skulle ja cykla hem fr gym, JO DÅ FASEN ÄR DE PUUUUUUUUUNKA på cykeln ja fått låna på jobbet..ARG som ett bi så fick gå hem 3 km....tråk, lagom segt nu efter helgjobb + träning, tur ja e hemma nu och min allra bästa vän kommer strax fr London!!!!!!
Då blir man GLAD!
Puss på er
Stoltast av stoltast
va på COOP, hade SEMLOR & BAKELSER, Marabou 200gr mint i huvudet mm, ALLT! JÄKLAR
Men, köpte bara frukt + tropicana juice för sista slantarna!!!!!!!!!!!!!!
YES!
Hej Tjejer
Inte haft tiden att skriva
Jessica är hemma från London så vi har planerat hennes bröllop i sommar, var ute igår osv..Gym igår då ja sprang + körde styrka, och idag nu snart blir det 5 km promenad innan jobbet då jag blev inringd att vaka inatt med, mannen är så seg och hjärtat vill ej sluta slå!
Så slipper morgon kväll för ja tar inatt
Så sjukt vad vi åt igår jesus, var uppe inatt med magen, kallsvettades osv....men så är de ju
Jeansen sitter rejält tight..Blurk..haha!
Hoppas ni mår bra
och att det går bra hos psykologen Emma!
magda, det lät mysigt att Alex lekte då du bakade..:)
Hej Hej
jag har jobbat vaken natt inatt, och känner mig helt groggy nu, men kan ej sova mer, ska träna tänkte jag om kroppen orkar. Vet faktiskt inte.
Åt lättfil m musli nu då jag vaknade, , gröt inatt + 2 st solklar med lätt philadelfia på m tonfisk.
Just nu känns 4-5km löpning omöjligt, men får se om jag kommer till gymmet ....Om det går...Lite annat i tankarna om man säger så!
Sköt om er tjejer!!!
kramar
Hemkommen från gym
Gick dit och hem dessutom 6km ( tänkte ta buss i detta gråmulna regn väder )
Styrka massa olika
5 km löpning, vid 4 km fortsatte benen löpa så jag hängde me lixom"
Nu äter jag apelsin + ska dricka kaffe, strax hämta sonen ( som ej vart på dagis på 2 veckor ) på dagis,
Kram på er alla mina kämpar!