Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej Hej sötisar
    la ute några bilder så ni kan kika lite allafall.....
    Va på gymmet, sprang 4.2km snabbt idag och körde hantlar..Hann inte mer sen....

Ush, helt snurrig i huvudet av allt..men hade en SKIIIIIIIIIIIIIIITBRA förfest med 2 Fl tjejer + min gamla vän Antchi innan Alicia!!!!
    YES!!

Maten vart kanon idag, ska INTE låta detta dra ner mig, had elika gärna kunnat käka upp alla glasyr tryffelkakor i frysen med min egna glass, men NEJ....Inte heller min öppnade rödvin i skafferiet som var vårt minnes vin han hade med sig nu, som JAG hade med mig till NYC som JAG fick av flygvärdinnan på flighten till NYC för jag köpte så mkt vin av henne...HAHA, hängde ni med????

Nähä, lovade mig själv en early night!

Jag e singel, och det är verkligen välbehövligt! Ska kämpa på nu hela våren, Spain resan är en morot och nästa stlm resa med utgång på Stureplan e ju ännu mer MOROT!

B skulle ju med modellat på Fredag, men barn butiken hade planer på att lägga ned den butiken för de går sämre, så dem vill ej satsa på reklamkostnader i tidningen, men bailey får mkt uppdrag sen sa dem..haha, MEN JAG får en lyxig heldag med mkt modellande på fredag följt utav en loungekväll med gamla vänner som återförening!.....:)

Ja ja,nog me mitt tråktjafs!

jag mår helt OK..trots allt....Längtar efter att löpa imorgon med!

• SvenskEngelsk

Fattar NADA varför ni inte kommer in....Sidan e LÅST till de flesta, men ni i tråden e ju ditlagda!

Tindra hjärtat, 3 juni!!! PUSS

Jag ska modella i Nöjesnytts största Vårcollection, 4-5 olika outfits, ska presentera KVINNA...Så mogen stil lär de blir...Evenstar:
    Rock och jag hade en djup relation sen länge, på ett weird stadie, men jag är så van att leav ensam, och efter att ha lämnat ett förhållande där jag störde mig på mannen när han åt, tuggade, sov, ja, ens bara VAR. så kände jag, USH, så känns de redan nu, han är medlem i Freemason ( vad d enu är ) och en dominant man med HÖGA krav på sig själv, bara de bästa gott nog, så jag var lixom hans modell och underbara mest vackra kvinna, men jag orkar inte känna att någon vill kontrollera mig, ( inte nåt elakt alls ), men han flyttade till NYC från Paris 6 år sen, och arbetar STENHårt som chef på ett företag på Manhattan, för att få sitt Greencard i Usa, ( jättesvårt nu efter sept 11 2001 ), och hans pappa äger ett stort företag i Togo, och annan familj i Paris, HÖGutbildade och mannen SKA lixom rule the family,
    Ja ja , nog om detta, vad som fick mig att skratta var att Jesss som va me mig i NYC sa, ATT DU INET FATTADE DETTA DÅ REDAN, han var ju sån där med....haha!!!
    Alltid lär man sig något. Så han fick köra till nån annan stad på hotell antar jag eller boka om sina biljetter,
    Vi hade dock en skitmysig tid torsd-lörd, han tog hand om mig som en drottning, skämde bortmig me resturang, FINA ord, presenterna från NYC osv!

NU ska ja käka frulle

PUSS!

• SvenskEngelsk

Testa nu, raderat o lagt till igeeeeen

Nu funkar de va

• SvenskEngelsk

Hej tjejer!
    ja, mått PISS nu i 2 dagar sedan han lixom visade att ja va tvungen att säga att han måste dra... Fått sms nu om att ingen annan han vet skulle kasta ut någon som är SÅ långt ifrån deras egen säng, och att han trodde det skulle hända, att jag behöver söka hjälp osv osv...Att han verkligen älskade mig, men efter detta kan han sakta bli sig själv igen---Ush...Jaja

tack för era ord...ja e nog ganska stark ändå, fast vart så LOW / down nu på mina lediga dagar..,Imon jobbar jag heldag, sen modell fredag sen 3 dagar helt ledig innan jobb igen, behöver ladda upp batterier för hungern för arbetet, nu känns allt piss med att ens gå dit....
    MEN
    Hämtat hem min älskade cykel idag, nu är det fit for fight, så jag frågade " extra morfar + mormor " om b kunde vara där en snabbis ikväll, och gäärna fick han ju det, såp jag cyklade ner till gymmet kl 18, idag igen...Så JÄKLA ursäökta ordet PISSSSSIGT ikvälll på löpningen 4km....höll på hoppa av på 2,4 km, men FAN heller, 4 blev det + massa styrka....Mår lite bättre nu, MKT i mitt huvud,vill att ni vet det om jag inte svarar på allas frågor / inlägg osv...Haft i 16 veckor förhoppningar, planerat vårt möte, kläder, blommor hemma, städat sååå underbart fint, tagit semester, pratat dagligen, han handlat det jag ville ha i NYC till oss, osv osv...Och nu e det att inse att jag VERKLIGEN är SINGELmamma...for sure....Back to square numba one!

Anyway
    Stolt över träning igår + idag! Imon hoppas jag på att löpa ute, ELLER INNAN plåtningen på fredag morgon!
    Mens på G med så kanske man blev extra känslig med allt!

Puss

• SvenskEngelsk

Tack Annelie!
    Jag längtar till påsken matmässigt då jag jobbar 7 dagar i STRÄCK där...haha, Och då äter jag nyttigt!....:)

GODNATT alla vänner

• SvenskEngelsk

Kaya; thank You honey, och JISSES vad vi låter lika, men sen har jag tränat riktigt hårt sen nov och då jag äter så äter jag för två säger alla på jobbet, dem sitter och gapar med EN tallrik medans jag tagit om..HAHAHA!!!
    Men Är maten god, och magen är hungrig, så äter jag, DOCK, nu efter läst dina inlägg Kaya ska jag BANNEMEJJ sluta äta så MKT, eller fel ord, stora portioner!

Kakis: Tack för dina ord, jag är lite stark av mig iaf.....Jag är ganska lycklig ändå, för det var längesedan jag hade SÅ HÄR LÄNGE utan en riktigt lång SVACKA med mat/godis/ + 4-5kg....
    Nu har jag kört på jämn nivå sedan 1 nov om jag inte minns fel, började våga visa mig på gymmet 23 okt!
    Måste betyda något, att man lixom har hittat den där balansen mellan kropp och knopp! Så känns det, Men att läsa era svackor styrker mig med ska ni veta, man lär sig något av er alla!
    Sen laddar ju jag batterierna med junk typ 1 gång / månad då jag reser....Då njuter jag! ( med en släng av löpning till drottningholm eller så..:)

Nilla: Klart han blev arg, och ledsen, MEN, jag har levt med Paul i 6 år, var olycklig sista 3 åren, men "ville ju inte bli ensamstående med en mulatt son så som alla trott, Paul var ju faktiskt en BRITTISK jamaican och inte asylsökande i Sverige ", Men efter levt med han och haft som vi hade det så ville jag väl nu ha LOVE och PASSION, uppskattning lixom, dock är Rock en man med för mkt dominans och det visade sig enormt nu efter dagar TÄTT ihop...han e i Finland just nu, han älskar ju se olika kulturer mm, fick sms, han kommer förbi så vi kan skiljas som vänner innan måndag allafall! Känns toppen,
    Jag är iaf stolt över att jag beslutade mig för det " I cant have bad vibes in my house when my son is here, its not fair on bailey, It had to happend ", så känner jag!

JJ: Stolt över dig, nyförlöst och lixom kämpar på!!! great girl! Tänk på som jag säger till aalla andra, gå INTE ut för hårt, då tröttnar man snabbt och lägger på sig igen!

6628; BLÄ, låter tufft....Urk!!! Min son älskar penicillin, men är väl för han e sååå van med...

Evenstar; Mamma var här innan ju då jag tvättade / sprang, så jag visade dina Scampi, MUMS sa vi bägge

Magda; Visst kan man verkligen uppskatta nyttiga mellanmål ihop med sina barn, lixom från början få in rätt feelings, bailey är ju VAN sedan magen hans var mogen nog för brunt bröd utan för mkt socker i, dinkelpasta, mkt FISK, han längtar efter fisk ( strömming e ju mums i dinkelmjöl säger han ), och han kan uppskatta bananpengar eller äppelbåtar lika mkt som en kladdkaka, MEN, ska ju villigt erkänna att han fått pappans SWEETTOOTH!!! Jesus...han e på sockeravvänjning, LoL, skämt åsido....Bra att vid tidig ålder, visa att nyttigt är GOTT med! Menar INTE nyttigt så som vissa tänker nu, MEN alltså frukt kan vara godis, givetvis gav jag extra fett i Baileys mos mm då han behövde det, och vitt bröd vid tillfällen i början, vanliga makaroner osv....ja ja, ni hajjar va=?? hihi

Stmpan 82: Hmmm, Degmagar försvinner INTE på en gång, jag skulle säga ge det 1 år på gym, för att bli FAST, beror ju GIVETVIS på hur man ser ut fårn början, men man ska inte stressa kroppen!
    men VISST kan man punkträna delar av kroppppppen!!!!
    Tränar man behöver man äta, men NOG inte fööör stora portioner, viktigt med att fylla på ofta ju!!! Mellanmål osv!

TINDRA min sol: tack för sms imorse, behövde det på jobbet, var så DOWN och made klumpar i magen!! TACK!
    Kul att läsa dina inlägg igen, Aj aj för tänder....Blurk, men såå söta när man ser dem sen juu..:) Sköt om familjen!

• SvenskEngelsk

Little
    BRA fråga, jag vill med torka frukt hemma, då jag AVSKYR när aprikoser, fikon mm är för färska och mjuka, vill ha SEGA sådana....

Ska adda dig IGEN, fått plocka bort + adda om med många!!!

ps, vi kan ju ses på biblan..haha, bailey ällllllllllllllskar deras chokladbollar där..och mamms älskar buffen..:)

• SvenskEngelsk

På mitt gym har vi en SUPERmaskin för situps, där INTE nacken används alls, många ggr gör man ju FEL då man gör situps, och min mage har ju Ica kassen med skinn ännu MEN mkt mer muskler inuti!!!

Ok
    Min träning:::

Ok Ok Ok
    Det blev som jag ville

jobbade 07-16
    Gick dit och hem, åt ju som en tok på jobbet och var KNASmätt och gasig efter, för mkt men men...
    Sen väl hemma skulle jag ta ut grillen, men ÖSTE ner, så de gick inte tyvärr, så det blev KANONGODA kycklingfileer me W-sås, soya, hackad vitlök, flingsalt, paprikapulver + rapsolja helstekta i ugn med en skvätt matl grädde i slutet!

Ok, motionen var de...Jag sa till mamma, Ok, jag germig ut 20 min innan tvätten, men jag hade sån styrka idag, och jag gjorde som jag lärt mig av en pers.tränare att vara uthållig och ner långsam träning, så joggade i sakta tempo, och vek inte av där jag trott ja skulle svänga, utan körde på heeela vägen till stan, så idag slog jag mitt rekord, och va inte ens trött då jag kom hem efter backar mm, + fult med folk som stirrade då dem satt o blev "tjocka medans de käkade en fastfood burger i bilen hem "....i city...5.5km..:) Så skönt!
    Så nu e jag laddad inöfr plåtningen imon bitti!!!!!

Puss o kram
    godnatt!!!!!!!!!!!

• SvenskEngelsk

stumpan
    ska kolla adressboken igen

• SvenskEngelsk

Awww, TACK för det Stumpan
    NU kan du väl ändå komma in???

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger