Kaya; thank You honey, och JISSES vad vi låter lika, men sen har jag tränat riktigt hårt sen nov och då jag äter så äter jag för två säger alla på jobbet, dem sitter och gapar med EN tallrik medans jag tagit om..HAHAHA!!!
Men Är maten god, och magen är hungrig, så äter jag, DOCK, nu efter läst dina inlägg Kaya ska jag BANNEMEJJ sluta äta så MKT, eller fel ord, stora portioner!
Kakis: Tack för dina ord, jag är lite stark av mig iaf.....Jag är ganska lycklig ändå, för det var längesedan jag hade SÅ HÄR LÄNGE utan en riktigt lång SVACKA med mat/godis/ + 4-5kg....
Nu har jag kört på jämn nivå sedan 1 nov om jag inte minns fel, började våga visa mig på gymmet 23 okt!
Måste betyda något, att man lixom har hittat den där balansen mellan kropp och knopp! Så känns det, Men att läsa era svackor styrker mig med ska ni veta, man lär sig något av er alla!
Sen laddar ju jag batterierna med junk typ 1 gång / månad då jag reser....Då njuter jag! ( med en släng av löpning till drottningholm eller så..:)
Nilla: Klart han blev arg, och ledsen, MEN, jag har levt med Paul i 6 år, var olycklig sista 3 åren, men "ville ju inte bli ensamstående med en mulatt son så som alla trott, Paul var ju faktiskt en BRITTISK jamaican och inte asylsökande i Sverige ", Men efter levt med han och haft som vi hade det så ville jag väl nu ha LOVE och PASSION, uppskattning lixom, dock är Rock en man med för mkt dominans och det visade sig enormt nu efter dagar TÄTT ihop...han e i Finland just nu, han älskar ju se olika kulturer mm, fick sms, han kommer förbi så vi kan skiljas som vänner innan måndag allafall! Känns toppen,
Jag är iaf stolt över att jag beslutade mig för det " I cant have bad vibes in my house when my son is here, its not fair on bailey, It had to happend ", så känner jag!
JJ: Stolt över dig, nyförlöst och lixom kämpar på!!! great girl! Tänk på som jag säger till aalla andra, gå INTE ut för hårt, då tröttnar man snabbt och lägger på sig igen!
6628; BLÄ, låter tufft....Urk!!! Min son älskar penicillin, men är väl för han e sååå van med...
Evenstar; Mamma var här innan ju då jag tvättade / sprang, så jag visade dina Scampi, MUMS sa vi bägge
Magda; Visst kan man verkligen uppskatta nyttiga mellanmål ihop med sina barn, lixom från början få in rätt feelings, bailey är ju VAN sedan magen hans var mogen nog för brunt bröd utan för mkt socker i, dinkelpasta, mkt FISK, han längtar efter fisk ( strömming e ju mums i dinkelmjöl säger han ), och han kan uppskatta bananpengar eller äppelbåtar lika mkt som en kladdkaka, MEN, ska ju villigt erkänna att han fått pappans SWEETTOOTH!!! Jesus...han e på sockeravvänjning, LoL, skämt åsido....Bra att vid tidig ålder, visa att nyttigt är GOTT med! Menar INTE nyttigt så som vissa tänker nu, MEN alltså frukt kan vara godis, givetvis gav jag extra fett i Baileys mos mm då han behövde det, och vitt bröd vid tillfällen i början, vanliga makaroner osv....ja ja, ni hajjar va=?? hihi
Stmpan 82: Hmmm, Degmagar försvinner INTE på en gång, jag skulle säga ge det 1 år på gym, för att bli FAST, beror ju GIVETVIS på hur man ser ut fårn början, men man ska inte stressa kroppen!
men VISST kan man punkträna delar av kroppppppen!!!!
Tränar man behöver man äta, men NOG inte fööör stora portioner, viktigt med att fylla på ofta ju!!! Mellanmål osv!
TINDRA min sol: tack för sms imorse, behövde det på jobbet, var så DOWN och made klumpar i magen!! TACK!
Kul att läsa dina inlägg igen, Aj aj för tänder....Blurk, men såå söta när man ser dem sen juu..:) Sköt om familjen!