Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tjejer
    Ni som är KRANKA
    Herregud
    VILA er.....VILA....................Livsfarligt annars
    Så Kaya, Tina, Magda..TA DET SÅ LUGNT NI KAN!!!!

Tack ang semlorna..japp, starkt..men åt deso mer smågodis igår kväll 3 hg, JÄKLAR va GOOOOOTTTTT!!!!!

Tränat idag igen, blir mkt nu innan stlm...varje dag....SPRANG 5!km!!!!!! , 30 min hårt på löpbandet....lite intervall med!!!!
    Sen styrka....+ promenad hem då PISS cykels eker gått AV..NY cykel me..eller 1 år drygt!!!!

Pissssss

SOLIGT allafall, ska gå till jobbet nu + hem ikväll!!!!!!!!!!!!!!!

KRYA på er alla!!!!!

kakis: Kul att läsa dina inlägg!!!!!!!!!!!!!

magda
    Grattis till -0.4!!!

• SvenskEngelsk

Sara Lois:
    Du är så välkommen!

Att tappa några kilon på vägen, garanterar jag inte..HAHA..Men...jag kommer stötta i den mängd jag hinner ( jobbar heltid och har en son + separerad sen är jag GYMfrälst så vi är sällan hemma, men jag kämpar på med att hinna med er alla )

Vårruset ska jag med springa, alla andra GÅR ju på mitt jobb, det hade jag med gjort om det inte vore för GYMMET och all löpning, och alla kilon jag är AV med....Förr DRÖMDE jag om att springa runt v-ö sjön....NU jäklar....Bor du i V-ö förresten då???

Hemma från jobb nu
    Maten var god, min saffrans/spenat pasta med tigerräkor ,hällde i RIVEn svarta sara, jesus, god smak med FET ost...Burk..jobbet skulle äta OST paj med färs i, Italiensk paj, så jag tog ost som blev över för min pasta såg så torr ut.. ja ja, hälften va kvar som fett på tallriken....

Bloggat lite tänkvärt i Älskade liv bloggen ikväll!!

Emma: Du e tooookig då du väl kör på!! Wow, dubbelpass, en väninna till mig gör det med 4 dagar / vecka, DVS 8 pass / vecka ...Hon har tränat i 8 år...Men jag fattar inte hur man orkar, men ska ju INVIGA Bodypump pass om det går med Bailey då nu i stlm till helgen! Första ggn med PASS!!!-.---

Anneli: Bra ....40 min på Ct är tufft!...Bra!

Själv är ja mäkta stolt efter 5 km löpning!
    SKÖNT!

Blir antingen löpning eller CT imon...sprungit mkt nu...Hmm!!!

• SvenskEngelsk

Kaya
    Jäklar vad du bakar och donar..Well done!!! Blir trött av att bara höra matbrödsbak..Orkade det förr, men jag har ju INGEN maskin som gör det, + jag HATAR disk, ( ingen diskmaskin ).... Men ska snartr slå till att baka RÅGkringlor Ala Sara!!!
    Ska bara få in the right feeling!!!!!!!!!!!!

• SvenskEngelsk

Pussgurka
    Prefcis så kan de gå för mig
    Ähhh nu har ja gått ner 1.8kg så nu kan ja ÄTA..eller, Ähh, jag går ju inte ned så jag kan ju lika gärna ösa på med onyttigheter med!!!

GODNATT!

• SvenskEngelsk

Kakis:
    Bra tänk! Härliga ord som vaaaaaaaaaaaaaaaaanligt!
    Lite så jag skrev i min blogg igår...Det handlar inte bara om vikt....absolut inte!
    Att kunna balansera KNOPPEN med KROPPEN!
    Obalans är "farligt" och drabbar många tyvärr!

Vet ni, jag vaknade NUuuuuuuuuuuuu

Ätit gröt och väntar , sen ska jag promenera till gymmet igen, ta en slöparrunda på the treadmill ( löpband ) + de muskelgrupper jag inte körde igår.
    Sen blir det att jag basatr på gymmet + lite massage i varmvattenmassagen, sen tar jag en BUSS till mitt jobb!

Ikväll är det "Vi beställer pizza" på jobbet, ännu ej bestämt mig om jag ska äta där eller ha med mig, saken är den att jag har ju inte haft Bailey nu på 1 par dagar och då har jag snålat in på middagsmat då vi ska till stlm nu på torsdag, men har blodpudding, laxfileer, kycklingfilee + pangasius fileer...Men hinner inte laga nu!....Får se, ja tar kanske me mig en filee´...haha!

Just nu är jag inte alls sugen på åpizza
    MER SUGEN PÅ EN HEL SEMLETÅRTA...:)

Kaya: Jag äger iiiingen av dem maskinerna
    Kram på er alla

Och tina
    Herregud......wow!

• SvenskEngelsk

löparrunda, inte slöparrunda
    haha

• SvenskEngelsk

HAHAHA
    Allergisk mot socker
    DEN va bra!

hihi
    va sugen på semla då ja kom tilljobbet
    men, nej ingen hade köpt..:(
    Tråkisar!!!!

ja ja
    åt massa annat skit ikväll kl 19.30 ist,
    choklad, kex...Oh well

Tränat rejält, gick till gymmet, sprang 4.1km ( 3 e dagen i rad, de känns på bägge lilltårna, blodblåsor, AJ då ja gick hem fr jobb ikväll )
    Lite styrka bara m hantlar!

E sååå trött
    Ska lägga mig, upp 06 imon....packa, tvätta dona efter 9 tim jobb imon,, pust!

HÄRLIGt att ni njutit av semlor..YUM!!!!!
    Det ska ja den 19 feb
    Om ni bara viiiiissste va vi längtar efter semletårtan!!!

• SvenskEngelsk

Ps
    tränat hårt nu sen okt 07

• SvenskEngelsk

Kikar in SNABBT
    Hinner ej läsa
    Men PISS dag, FÖR mkt på jobbet, FÖR lite sömn inatt och en mindre bra dag,
    Så = VILODAG
    Skönt!!!!

Puss på er
    Åker imon kv'll....men ska på gymmet innan, sen blir de träning i stlm på lördag visst!!!!

Puss o kram alla

• SvenskEngelsk

Ha det riktigt bra!
    Återkommer måndag kväll

Precis vart på gymmet, sprang 4km då Bailey var på Funkykids ...han älskade de...

Nu e vi redo, tåget går snart!!!!

SKÖT OM R
    från en person som vräker i sig GODIS just nu....day after Day

kaya: Tänkte på dig idag på jobbet, när jag va som mest stressad...Att du är en solstråle!!!

KRAMAR till er alla

Byebye

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger