saras måbra-tråd keeps going stronger
Allt gick bra!!!
Jag flänger inte hit o dit
jag VÄLJER min motion väl!!
:)
Kram
Allt gick bra!!!
Jag flänger inte hit o dit
jag VÄLJER min motion väl!!
:)
Kram
haft myskväll nu med sonen m glass i sängen o sett film, innan dess lounge middag ute me girlsen!!!!
GODNATT
Ohh, Maybe I do flänger runt..But I love my life!
And as long as my son is healthy and happy....why not lixom
Hello Girls!
Så, haft en datorfri dag, så skönt verkligen!
Lekt och myst efter frukost med Bailey, sen cyklat runt i stan med han + min mamma, handlade massa tropicana juice, frukt, nötter, lättfil, kött, målarfärg ( målat kryddhyllan över spisen, USH va fult de är,, jag KAN ej, sååå fult målat!, men men, ush, VARFÖR skulle jag ge mig på det...
Anyway, Sprang precis samma runda, så underbart att komma hem och lixom känna att ja skulle klara 8km lätt! så 5.5m nu, syrrans äldsta är här och passade B ihop med grannen, skulle köpt gotte men de åt jag igår så de räcker, men ätit en semla och GOD Bagel idag på kondis med mor min! yum!
Sån träningsvärk i min rygg efter modellandet igår, jesus alltså....dessa poser...
Ha det riktigt bra allihopa!.....
Ha så kul i v-ö Missi!!!
Fick ju presentkort igår efter plåtning, så köpte Cheap Monday jeans, Underbart att ett par 29" / 32" är lätta att knäppa!!!
Nu ska här avnjutas avocadooooooooooooooooo..Snart mello!
Betty
Jag är glad att du skött allt såväl på egen hand
Starkt!!!!!
Kul med perrelllliiiiiiiiiiiiii
Hon är ju hemifrån....Diggar hennes personlighet
SÅ LIK MIN, KÄRLEKSFULL och känslig!!!!! Och tar INTE utseendet för givet!!!
Puss på er
Sprang 5.5km innan frukosten
HERREGUD vilken underbar grej!!!
ha en fin dag!
Putsat fönster och nu bakar jag och bailey en hallon/mjölkchoklad kaka!!! Kuseinen åkte precis hem!!!
nice weekend i barnens tecken
Nu e jag SÅ ledsen att tårarna kommer NÄR som ......
BIT MIG I LÄPPEN!!!!
Rock skulle ju kommit nu om nån timme, men jäkla GPS gav han in på fel väg, och han körde o körde i FINLAND, Nu e han över 24 tim från mig, och bara en färja från där han nu är i Norra finland till Stlm,,,,
:(
Vi skulle ju skiljas som vänner och minnas BRA saker....Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy
tack kakis!
vart ute på prommis med sonen, 6 km, på stan mm...SOL, så vackert ute!!!
Puss o kram
Så
Nu har ja ätit av kakan vi bakade m hallon + choklad i
Yum, men magen svider nu.....
Säkert pga all toblerona jag åt med.... jaja!
godnatt vänner!!
hej
Duktiga ni är!!!!
Jag är med me i sockerutmaningen...fast jag mest för att kontrollera intaget, inte skippa helt då jag inte äter så ofta men FÖR mkt då jag tappar kontrollen....
Ska ut ikväll, på en lyxig middag med en ny vän från Stockholm som galen som han är hoppar på ett tåg hit för 1600 kr t/r för att ses 4 tim över en bit mat....
Varför inte lixom.....Pigga upp mig lite i mensvärkstider och gamla depptider....
Idag är motionsvilodag!!!