• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • riot
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:49:25 följande:
    men va märkligt då att han hittades i sitt sovrum!
    Det stod aldrig att han hittades i ett sovrum. Bara i en lägenhet på manhattan.
  • riot

Och nu är det tydligen INTE MKs lägenhet. Det uppdateras friskt hos nyhetsbolagen!

• riot

Nu rapporteras det också att Heath hade ett missbruksproblem men varit ren ett år. Det rapporteras också att dom tror det var en oavsiktlig överdos.

Det blir väl inte någon rätsida på allt förrens om några dagar. Det är alltid så förvirrat i början.

• Honey1982

jag har för mig att jag läste för ett par dagar sen att modellen gemma ward var hans nya flickvän.
    det stod ju nåt om att de hittat piller brevid sängen, så han var nog i mary kate olsens sovrum då

• ming
    riot skrev 2008-01-22 23:51:50 följande:
    Och nu är det tydligen INTE MKs lägenhet. Det uppdateras friskt hos nyhetsbolagen!
    Fast på CNN står det fortfarande att det var hennes lägenhet. Jaja, imorgon kommer någon väl att göra ett uttalande, antar jag.
  • ming
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:53:22 följande:
    Men hans hushållerska jobbar väl inte hos andra heller?
    Det står bara att en hushållerska hittade honom, inte HANS hushållerska.
    Sen för den delen vet ju inte vi om hon tex lånade ut lägenheten till honom tills han skulle hitta nåt eget efter hans separation, eller vad som helst.
  • IsadorasMamma

Stackars lilla faderlösa barn!

• Englavakt

Shit!! Han har ju vart en av mina favorit skådespelare sedan jag vart liten. Såg honom första gången i 10 orsaker att hata dig och föll pladask. Jag som hoppades på att få se mycket mer av honom då han är en riktigt skicklig aktör!!

Svar på tråden Heath Ledger död