Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Kan du lägga av nu!
Du har sagt vad du tycker och nu är det bra tycker jag.
Han var inte en knarkare och det är inte klart med dödsorsaken än, så tills dess kan man låta bli att spekulera och säga kränkande saker. Visa lite respekt för fan!
Fusion:
Och så gjorde du det ändå...:-s
Du kan ju bara läsa ditt eget inlägg, nr: 60
citat:
Ingen aning om vem har var så för mig är det väl ingen större förlust , kollade vilka filmer han har gjort och det var ingen som intresserade mig alls... synd att folk dör kan jag väll säga
men bra att en knarkare försvinner...
slut ctat.
Bra att en knarkare försvinner???
Nä snälla, låt bli att besvara...
Usch vad sorgligt, han var ju hur rolig som helst! väldig talangfull skådespelare..:( må han vila i frid i en värld bättre än denna..
Usch vad hemskt vad chokad jag blev...han var ju liksom ung och på gång som en av hollywoods större namn!
Men som sagt dödsorsaken vet ingen ännu, först rapporterades det att det var Mary Kate Olsens lägenhet och det visades nu vara falskt!
Det har snackats om droger, men det vet ingen här inne eller media ännu.
Jag tänkte att vi kanske inte skulle låta diskussionen spinna vidare i någon slags diskussion om självmord o.s.v.?
Jag är ju inte TS direkt men det känns lite fel att börja ge oss in i en sån debatt i just den här tråden, här kanske vi kan låta det vara lite lugnt. Förhoppningsvis.
nu är det så att med era idiotiska svar till så mig så gör ju det att jag får mer vatten på min kvarn och måste med andra ord svara på det...
Vad är det som är så unikt med honom när det är hur mycket folk som helst i världen som dör av helt andra orsaker dygnet runt..
Hade ni varit lika jävla upprörda om det hade stått en notis i tidningen att 25 personer dog i en bilbomb...
Jag lämnar er i denna tråden nu så ni kan fortsätta bearbeta eran oerhörda sorg och inte lägga ner eran energi på mig hela tiden..