• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Tutilure

Kan du lägga av nu!
    Du har sagt vad du tycker och nu är det bra tycker jag.
    Han var inte en knarkare och det är inte klart med dödsorsaken än, så tills dess kan man låta bli att spekulera och säga kränkande saker. Visa lite respekt för fan!

Fusion skrev 2008-01-23 00:17:25 följande:
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka men håller man på med droger är det ju bara att invänta när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
    Mamma till C 050323, M 060518 och bebis BF 080812
  • IsadorasMamma
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka men håller man på med droger är det ju bara att invänta när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
    Fegt? Tror du att en människa som är kapabel att ta sitt eget liv för tillfället kan använda sitt sunda förnuft?
    Nej vi kan inte förstå hur man kan ta sitt liv, va glad för det för då skulle det innebära att vi också hade något som inte stod rätt till i skallen.
    Ett självmord är bara tragiskt, fruktansvärt tragiskt.
  • Moulin Rouge

Fusion:

Och så gjorde du det ändå...:-s

Du kan ju bara läsa ditt eget inlägg, nr: 60

citat:
    Ingen aning om vem har var så för mig är det väl ingen större förlust , kollade vilka filmer han har gjort och det var ingen som intresserade mig alls... synd att folk dör kan jag väll säga
    men bra att en knarkare försvinner...
    slut ctat.

Bra att en knarkare försvinner???
    Nä snälla, låt bli att besvara...

• Beckah82
    Vaddå synd om HONOM? Han är ju död! Det är ju de anhöriga det är synd om och dem hade det då fasen inte varit mer synd om även om han dött i en olycka! Tror du det spelar ngn roll? de har förlorat sin familjemedlem, skitsamma HUR!
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Fam Edbom
    Fusion skrev 2008-01-23 00:19:36 följande:
    Moulin Rouge skrev 2008-01-23 00:17:58 följande:inte ens värt att besvara...
    Nä för du kanske insåg hur korkat du utrycker dig.
    Respekt för dom döda o deras familj är inte för mycket begärt.
  • KristenTjej84

Usch vad sorgligt, han var ju hur rolig som helst! väldig talangfull skådespelare..:( må han vila i frid i en värld bättre än denna..

• Stoffe20

Usch vad hemskt vad chokad jag blev...han var ju liksom ung och på gång som en av hollywoods större namn!

Men som sagt dödsorsaken vet ingen ännu, först rapporterades det att det var Mary Kate Olsens lägenhet och det visades nu vara falskt!
    Det har snackats om droger, men det vet ingen här inne eller media ännu.

• IsadorasMamma
    Beckah82 skrev 2008-01-23 00:23:01 följande:
    Vaddå synd om HONOM? Han är ju död! Det är ju de anhöriga det är synd om och dem hade det då fasen inte varit mer synd om även om han dött i en olycka! Tror du det spelar ngn roll? de har förlorat sin familjemedlem, skitsamma HUR!
    De håller jag inte med om, tror det svårare att förlora en nära anhörig om de tar självmord och väljer bort livet än om de skulle gå bort i en bilolycka.
  • riot

Jag tänkte att vi kanske inte skulle låta diskussionen spinna vidare i någon slags diskussion om självmord o.s.v.?

Jag är ju inte TS direkt men det känns lite fel att börja ge oss in i en sån debatt i just den här tråden, här kanske vi kan låta det vara lite lugnt. Förhoppningsvis.

• Fusion

nu är det så att med era idiotiska svar till så mig så gör ju det att jag får mer vatten på min kvarn och måste med andra ord svara på det...
    Vad är det som är så unikt med honom när det är hur mycket folk som helst i världen som dör av helt andra orsaker dygnet runt..
    Hade ni varit lika jävla upprörda om det hade stått en notis i tidningen att 25 personer dog i en bilbomb...

Jag lämnar er i denna tråden nu så ni kan fortsätta bearbeta eran oerhörda sorg och inte lägga ner eran energi på mig hela tiden..

Svar på tråden Heath Ledger död