• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Selenea

Usch, inte direkt väntat heller, då han aldrig gjort så stort väsen av sig. Stackars hans dotter och familj...

• riot

Vidriga TMZ.com har en live streaming video utanför byggnaden. Kan alla säga smaklöst?

• Michayla

nej!! Jag gillar han men har alltid gillat hans tjej så mycket mer.. hon har alltid verkat så nere men sen de träffades å fick barn va hon så lycklig å skratta å rodna jämt när de va tillsammans.. Stort fan av henne sen Dawsons.. Jag vet jag är en geek..
    Tycker så synd om henne som nu står där själv med sin lilla..

• bluemountain

Sorligt! Han verkade vara så mysig och var en duktig skådespelare.
    Teorin om att man inte bokar in massage om man tänker ta livet av sig.. nja det finns de som är rädda för att inte bli hittade förrän ens lik ruttnat så jo de bokar in något för att vara säkra på att bli hittade i "tid"... tragiskt men sant.

Men Fusion - om han nu hade knarkproblem så var han väl människa ändå? Eller är knarkare inte människor längre?

• Fusion
    bluemountain skrev 2008-01-23 00:14:32 följande:
    om han nu hade knarkproblem så var han väl människa ändå? Eller är knarkare inte människor längre?
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...
    Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka
    men håller man på med droger är det ju bara att invänta
    när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
  • Moulin Rouge

Fusion:

Man får hoppas att något av dina barn aldrig hamnar snett i livet och börjar "knarka", för då önskar du ju livet ur dom.

Dom har nog sitt lilla helvete ändå, utan att dom ska behöva bli fråntagna rätten att leva....

• Kaffekopp
    The NYPD has confirmed to TMZ that Heath Ledger was NOT at an apartment owned by Mary-Kate Olsen when he died.
  • Fusion
    Moulin Rouge skrev 2008-01-23 00:17:58 följande:
    Fusion:Man får hoppas att något av dina barn aldrig hamnar snett i livet och börjar "knarka", för då önskar du ju livet ur dom. Dom har nog sitt lilla helvete ändå, utan att dom ska behöva bli fråntagna rätten att leva....
    inte ens värt att besvara...
  • tamate
    Fusion skrev 2008-01-23 00:12:19 följande:
    jo eller hur...inte det minsta om jag ska vara ärlig...
    ha ha ja det är ju därför du följer tråden och får någon form av behag stillat när folk reagerar på vad du skriver ja ja folk är olika

ett liv är ett liv och det kvittar om han hade barn var snygg eller ung eller hur det än kan vara, tycker det är fruktansvärt.
    - det som inte dödar härdar!
  • riot
    Fusion skrev 2008-01-23 00:17:25 följande:
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka men håller man på med droger är det ju bara att invänta när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
    Allvarligt talat, hans kropp har knappt kallnat. Du kanske skulle kunna visa någon slags medkänsla, empati eller kanske välja att inte säga något alls?
Svar på tråden Heath Ledger död