• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • alter8

Fy fan säger jag, varför, det är så onödigt, Brad Renfro dog också nyligen... Inte klokt, vilken förlust...

• Love4cats

Precis. Att människor får må så dåligt...fast å andra sidan...det är väldigt svårt att märka exakt hur dåligt en människa egentligen mår. Det är lätt att hålla skenet uppe och kämpa på.

Moulin Rouge skrev 2008-01-23 00:07:33 följande:
    Fy Fan, så tragiskt! Nu sitter man här med en klump i magen o kan inte riktigt fatta det...What a waste. Man önskar att det kunde bli ogjort på nåt vis. Sen är det inte mkt lönt att spekulera. Det visar sig så småningom ändå, vilka omständigheter han dog under.Ja, mkt sorgligt....
  • IsadorasMamma
    mican skrev 2008-01-23 00:09:20 följande:
    Min kompis bor i USA och hon säger att där går de ut med att det var Självmord!
    Jo det är väl att anta eftersom det hittats sömntabletter bredvid honom. Tragiskt!
  • riot

Det otäckaste är väl nästan att medans vi sitter här och spekulerar så har inte ens rättsläkaren anlänt till byggnaden så dom har inte ens tittat på..honom än. Hans kropp, vad otäckt att skriva, är antagligen då fortfarande därinne i byggnaden och.. hoppas för guds skull att papparazzis håller sig borta nu.

• Fam Edbom
    Fusion skrev 2008-01-23 00:07:01 följande:
    Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:05:12 följande:trevligt...Men bara för att inte jag vet vem det är och filmerna inte tilltalade mig för 5 öre och att jag tycker att det var bra att det vart en knarkare mindre så behöver ju inte du bli så jävla upprörd för det...
    Kan ju hålla inne med vad du tycker om du inte vill att nån ska påpeka det.
    Han var pappa oxå, son o kompis...
    Förövrigt raporteras det att det inte var några olagliga piller..
  • Fusion
    IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:10:14 följande:
    Tycker du verkar mer upprörd än de flesta här faktiskt.
    jo eller hur...inte det minsta om jag ska vara ärlig...
Svar på tråden Heath Ledger död