• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Calylite
    riot skrev 2008-01-23 00:27:47 följande:
    Jag tänkte att vi kanske inte skulle låta diskussionen spinna vidare i någon slags diskussion om självmord o.s.v.? Jag är ju inte TS direkt men det känns lite fel att börja ge oss in i en sån debatt i just den här tråden, här kanske vi kan låta det vara lite lugnt. Förhoppningsvis.
    håller helt med
    Ingen är så tom som den som är full av sig själv!
  • Moulin Rouge

riot:

Absolut! Samtidigt berörs man ju otroligt när nåt så tragiskt inträffar, så det är väl nästan naturligt att det blir lite olika diskussioner. Det föder ju olika tankar hos olika människor.

Men visst, aldrig trevligt med negativa anspelningar på såna här saker...

• Stoffe20
    Fusion skrev 2008-01-23 00:29:35 följande:
    nu är det så att med era idiotiska svar till så mig så gör ju det att jag får mer vatten på min kvarn och måste med andra ord svara på det...Vad är det som är så unikt med honom när det är hur mycket folk som helst i världen som dör av helt andra orsaker dygnet runt..Hade ni varit lika jävla upprörda om det hade stått en notis i tidningen att 25 personer dog i en bilbomb...Jag lämnar er i denna tråden nu så ni kan fortsätta bearbeta eran oerhörda sorg och inte lägga ner eran energi på mig hela tiden..
    Det är faktiskt skillnad, varför vi blir upprörda när kändisar dör, skiljer sig eller engagerar oss när de gifter sig eller får barn är för det känns som vi har en relation till dem.
    Eftersom vi sett dem, hört talas om dem och läst om dem bildar vi oss en uppfattning och blir "vän" med deras bild...
    För ärligt, vem av oss kände princess diana men en hel värld sörjde henne! Samma sak med Anna Lindh då tusentals människor grät öppet, eller när Anna Nicole Smith dog men ärligt...vi kände inte dem.
    Men just för vi läst om deras öden blir det mer påtagligt än Maria Johnasson i Svedalas död!
  • IsadorasMamma

I ett sånt läge när nyheten är alldeles färsk så tycker jag det vore konstigt om man inte spekulerar i vad man tror har hänt och letar fakta som man uppdaterar varandra med.

• riot
    IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:34:47 följande:
    I ett sånt läge när nyheten är alldeles färsk så tycker jag det vore konstigt om man inte spekulerar i vad man tror har hänt och letar fakta som man uppdaterar varandra med.
    Jo, absolut spekulera och leta fakta och uppdatera. Det har jag själv gjort hela tråden. Jag tyckte bara det skulle vara tråkigt om det blir den vanliga "Är självmord fegt?" diskussionen som oftast kommer igång. Om det nu var självmord så kan vi ju lämna det där liksom. Det känns lite knäppt när hans kropp inte ens blivit undersökt.

Hans kropp har för övrigt burits ut nu.
  • IsadorasMamma
    riot skrev 2008-01-23 00:36:50 följande:
    Jo, absolut spekulera och leta fakta och uppdatera. Det har jag själv gjort hela tråden. Jag tyckte bara det skulle vara tråkigt om det blir den vanliga "Är självmord fegt?" diskussionen som oftast kommer igång. Om det nu var självmord så kan vi ju lämna det där liksom. Det känns lite knäppt när hans kropp inte ens blivit undersökt.Hans kropp har för övrigt burits ut nu.
    Jag missförstod dig, ursäkta.
  • memle

Var kan man läsa de senaste nyheterna?

• riot
    IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:38:59 följande:
    Jag missförstod dig, ursäkta.
    Ingen fara.
  • Calylite

var tvungen att leta upp en intervjue med honom. Där hade han nyss fått Matilda

">

Ingen är så tom som den som är full av sig själv!
Svar på tråden Heath Ledger död