• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Krabbolina

Jag läser på aftonbladet och där står det hans hushållerska och hans sovrum. så då antar jag att det är i en bostad som han äger.

• Kaffekopp
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:58:59 följande:
    Jag läser på aftonbladet och där står det hans hushållerska och hans sovrum. så då antar jag att det är i en bostad som han äger.
    På CNN står det att lägenheten ägs av Mary Kate... Aftonbladet skriver lite fel här och där... man ska nog lita på de amerikanska nyheterna, han var ju inte svensk ;)
  • Calylite

NEJ min favvoskådis

Ingen är så tom som den som är full av sig själv!
  • riot
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:58:59 följande:
    Aftonbladet brukar nästan alltid rapportera fel i början när nånting händer då dom försöker få någon rätsida på vad som hänt.

Från början stod det ett sovrum, sedan MKS sovrum. Det har inte nämnts någonstans än att det skulle vara hans eget boende.

Men men... det dröjer väl innan man får veta.
  • Fam Edbom
    Fusion skrev 2008-01-22 23:57:54 följande:
    Ingen aning om vem har var så för mig är det väl ingen större förlust , kollade vilka filmer han har gjort och det var ingen som intresserade mig alls... synd att folk dör kan jag väll säga men bra att en knarkare försvinner...
    Fy fan säger jag!
  • Fusion

Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:02:29 följande:

Fy fan säger jag!
    ehh vadå , får jag inte tycka som jag vill eller...
  • Krabbolina

jag struntar faktiskt i vart han hittades död, känns som det kvittar faktiskt!

Trist iaf att det ska gå så långt att folk dör av överdos, vare sig av knark eller sömntabletter. överdos med sömntabletter är iaf med medvetet självmord.

• Smuliz

Det va han som spelade mot Jake G i "Brokeback montain" va?... Tragiskt..

Svar på tråden Heath Ledger död