• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • HN79

Å shit, jag plussade precis, händerna bara skakar. Så lycklig, vill skrika ut det till hela världen. Men ingen vet ju nått än. Inte ens blivande pappan. Så skriv inget i min gästbok om detta tack. Ska träffa honom för lunch sen och då kommer han att få veta. Vi ska ju faktiskt ha BARN...

• Snakis
    HN79 skrev 2008-04-08 09:33:52 följande:
    Å shit, jag plussade precis, händerna bara skakar. Så lycklig, vill skrika ut det till hela världen. Men ingen vet ju nått än. Inte ens blivande pappan. Så skriv inget i min gästbok om detta tack. Ska träffa honom för lunch sen och då kommer han att få veta. Vi ska ju faktiskt ha BARN...
    GRATIIS! Det är verkligen en häftig känsla!
    LYCKA TILL!
  • HN79

Tack, ja det känns helt otroligt. Det bara pirrar i mig.

• Väduren06
    HN79 skrev 2008-04-08 09:33:52 följande:
    GRATTIS!!!
    Jag har plussat fyra ggr o varje gång blir man lika skakig, glad o upprymd
  • Tovsan
    HN79 skrev 2008-04-08 10:25:12 följande:
    Tack, ja det känns helt otroligt. Det bara pirrar i mig.
    Åh grattis!! vad roligt för er! Lycka till !
  • HN79

Tack tjejer

Ja det är verkligen en helt otrolig känsla. Springer och tittar på gravtestet hela tiden och kan knappt tro det är sant.

• Tovsan

BIM idag eller imorn, ingen tant röd idag iallafall! skönt,
    fortfarande lite molande i magen, men inte lika mycke som tidigare. Fortfarande lite ont i bröstvårtorna, nu lite illamående från o till under dagen med. Trött! orkar inte göra nånting, vill bara sova hela dagarna ZZzzZZzz..

Vill inte testa mig än dock..
    Ska vänta till fredag, har inte mensen kommit då så ska ja testa!

Hi hi! HN79; det är sant!! du ska ha barn! NI ska ha barn! Hoppas allt går bra!

• Greksmurfen

GRattis HN79...känner igen det där...visste inte vart man skulle vända känslorna...vi hade kalas med hela släkten samma dag ja fått pos ville bara skrika ut till alla hehe....
    men fick hålla mig..är nu i v 12 =)

• AlexandraLuleå

ingen tant än iaf, bim idag eller bim+2...

• Minnie69

BIM + 16 eller ngt, tantspöket beslöt sig för att dyka upp. Det var det. Lycka till ni andra

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?