• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Andrundrun

Jag använder string. Äger faktiskt inte ett enda par vanliga trosor. Änvänder också boxertrosor. String o boxer är bekvämt o bra. Vanliga trosor åker ju bara in i rumpan o "vecklar" sig så då kan man lika gärna använda string. Tycker jag.

• Alvi

Alltid vanliga trosor, bomull, förutom när det är party, då är det string i läskiga material som gäller....! =)

• Fommpen

Jag använder alltid string, (förutom på natten när jag har mens, å måste ha binda). Tycker att det är bekvämast med string, för vanliga trosor korvar sig mer!

• Tilde å Nova

Använder mest string,men händer att jag använder vanliga åxå..speciellt när jag har mens..

• Korallen

Mest, med få undantag, string när jag var ogravid.
    Nu så känns det skönast med ett par rejäla tanttrosor när magen hänger på.

Har jag vanliga trosor så går jag och drar i dem hela tiden, de vill liksom vandra upp emellan
    String känns inte (en vanesak) och man slipper dra i trosorna hela tiden.

• Stockholmstjejen

Jag tror knappast man kan få cancer av stringtrosor...

Om man skulle tro på alla cancerrapporter så kan man ju inte leva ett normalt liv om man ska behöva vara rädd för sånt hela tiden...

O sen är det självklart för mig att vara renlig så jag tvivlar starkt på att det försvinner upp några tarmbakterier i musen.

Men men det är ju upp till var o en vad man tror på:)

• KCsMama

String!
    Vanliga trosor blir som string iaf Vet inte om det är min rumpa det är fel på eller trosorna???

• tinna

Avskyr string, tycker dom sitter för högt upp på ryggen och skaver i häcken. Blä!! Har sköna ribbade bimullstrosor från Åhléns.

• Nyfiken gul

String utan tvekan!!

Det finns ordentliga stringtrosor OCKSÅ som funkar lika bra som ett par "dra-in-magen-trosor"...

Att säga att string inte kan hålla in och forma håller inte.. då har man nog mest tittat i korgen runt kassorna där man kan köpa string för en tia...

Vanliga trosor kanske 3-4 ggr om ÅRET då man ligger i magsjuka eller andra sjukdomar som kan kännas skönt med lite varmt om rumpan..

• Sparvel

string, hotpants eller inga alls...
    absolut inte vanliga, det är ju jättefult!

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?