• NK80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

mariiee, ja det går ju åt rätt håll iaf! Det hade vart lägligt för bebisen att komma nu i dagarna. Jag och resten av familjen är friska - så nu är hon välkommen!

• NK80
    mariiee skrev 2008-03-06 13:58:18 följande:
    NK80: Härligt att ni är friska!Har du mkt SD?
    Ja, jag har massor av sammandragningar - har haft dem i flera veckor *suckar* men nu i dagarna har de kommit mer intensivt. Ja, det känns som om det var evigheter sen vi alla var friska!
  • NK80

Skulle det vara fånigt att be om en gynundersökning imorgon hos bm - hade vart rätt bra att passa på att få ut ungen nu när vi är som sagt friska Men så gör man väl inte va? *flinar fånigt*

• NK80

Helene, det där stället ser verkligen jätte mysigt ut att ha en bröllops mottagning.

SysterY, jo men vad lägligt *nickar* mycket...

Är så rastlös!!! Ingen lust att göra ngt...

• NK80

Om jag vore en seriefigur så skulle inte jag ha något hår kvar - det skulle jag ha slitit loss för längesen... Ensam dag med C idag och idag har han inte vart en snäll pojke! Han har verkligen inte visat sitt bästa jag idag. Fast han har vart jätte duktig med pottan iaf, alltid ngt.

Mariee, spännande! Hoppas att du får fler och mer intensivare. Tycker mina sd har blivit mer intensiva sen igår, det gör inte ont men de känns ju.

*kram till alla som är behov kramar*

• NK80

Tinna, fin bil! Jo, idag var jag verkligen trött och behov av lite vila men det gick ju inte då han vägra sova, sen så skulle han hoppa på mig hela tiden och då hoppar han gärna upp på magen och det är inte speciellt bra just nu.

• NK80

Mariiee, men nej! Vad tråkigt med vagnen! Är det verkligen ingenting ni kan göra för att kunna lämna tillbaka den?

Emejo, krya på dig!

Jas, du med!

Åh nu har vi fått ännu ett flicknamn på vår lista! Nu är vi uppe i hela 3 st namn iaf! Inte illa!

• NK80

Marie, hoppas verkligen att det är NU som det gäller då! Skicka gärna ett inlägg innan du åker in! Vi måste ju  bara få veta!  

Tinna, Jag säger det igen - tack och lov att E är hos er. Trist med rensningen av favoriterna *små skrattar* Vi får hoppas att Alma får vattkoppor... fast tajmingen är väl inte bäst "nu" när ni ska till Globen å allt! 

Majzzan, Roligt att du titta in! Jobbigt med långradgna sjukdomar. Hoppas att ni alla snart mår bra. 

C och sambon är över  hos grannen och leker, hunden ligger vid dörrmattan och jag tar det lugnt här upp vid datorn - skönt.... Så lungt här så. 

• NK80

Marie är fortfarande offline - hoppas verkligen att hennes bebis är på väg nu då!

För mig är det egentligen olägligt att bebisen kommer nu till veckan (med hon är mer än välkommen idag om det bara gällde mig). Mamma opererades i veckan och det vart mer komplicerat än de trodde så hon är kvar på sjukhuset och visst skulle mormor och morfar ta honom C när som helst oavsett hur de mår men det är inget jag vill lassa på dem just nu. Så vi håller på att säkra lite back up barnpassning till veckan.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]