• NK80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Träff: Vi får nog träffas hemma hos någon som bor tillräckligt stort och med billigt hotell i närheten!

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • NK80

Helene, Njäeee - inget jag vill kan förklara mer privat en annan gång

• NK80

Jas, hahaha - Colin ska dricka kaffe, coca cola och öl när han blir stor Underbara kommentarer!

SysterY, Du... han kanske skulle behöva en rejäl spark i arslet den där du lever ihop med?

• NK80

*skickar över en stor kram till Dinkan*

• NK80

Malin, *skickar över en kram till dig med* Hoppas din bebis snart kommer! Vi börjar ALLA bli otåliga

• NK80

Morning görls

Sovit såååå dåligt i natt och drömt en massa! Huu!

Ha en trevlig dag tjejer!

• NK80

Malin *tycker synd om* 25 dagar kvar för mig till bf! Jag gick över 6 dagar med Colin och får väl räkna med att göra det samma med busan (för att orka hela vägen - mentalt) sovrummet är nästan klart. Tröskeln in blev för hög så vi måste ta ner dörren och slipa undersidan så att den går att stänga *suckar*  Sen vill jag ju ha massa nya tavlor och allt det där men man tager vad man haver så länge

Tinna, Du får ha det så trevligt ikväll!

• NK80

Vet ni vad Colin gjorde igår? Efter middagen så gick colin in i badrummet, stängde dörren och låste (han får ju egentligen inte göra det...) jag avvakta en liten stund innan jag låste upp dörren utifrån och vet ni vad jag hitta där inne? Jo Colin hade gjort som mamma och pappa gör, låst om sig och satt sig på pottan (fast vi använder ju inte pottan haha) och satt sig och bajsat. Vilken kille! Hoppas att det håller i sig!

• NK80

Aj aj aj - det går vattkoppor på Colins dagis igen! Inte bra så här nära förlossningen! Vad 17 ska jag göra? Malin, har du några tips?

• NK80

... för det är väl inte bra om C skulle ha vattkoppor vid bebisen ankomst? Risk för smitta när de är så små är väl itne bra?

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]