Inlägg från: mo m2007 |Visa alla inlägg
  • mo m2007

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

åk in med honom om han är blå om läpparna, så där ska det inte vara. Du vet själv om han är i behov av vård då DU känner honom bäst. Kram

tinna skrev 2008-02-12 14:58:25 följande:
    Nä, han mår inte bättre. Kräktes upp det mesta av vällingen och bajjade en riktig överäcklig blöja. Är liksom bara slem. Så vidrigt! Han är blå om läpparna också så jag ringde vårdcentralen. Hon tyckte inte att det lät så bra så hon kopplade migtill barnmottagningen. Hon tyckte inte det lät så farligt och frågade mig 15 gånger om det inte var maginfluensa. Men eftersom det började i torsdags så borde väl nån mer i familjen varit drabbad isf kan man tycka, plus att han alltid kräks straxt efter att han ätit. Jaja, läkaren skulle ringa mellan 16-17 så får vi väl se...
  • mo m2007

Här äär det ordentligt sjukt, har pratat med sjukvårdsrådgivningen å de säger att slemmar hon mer trots att hon sitter ska vi ringa efter ambulans ja så jag är vaken å hon hostar å trots att hon sitter upp så hostar hon tills hon kräks.

• mo m2007

åh det är fler som ska vaka över barn i natt?

• mo m2007

nope inget gäller det blir bara mer å mer.. undrar vart allt slem kommer ifrån. Hör att vår son har börjat hosta på samma sätt han med. skoj om HAN ska börja kräkas åxå.

jasminen skrev 2008-02-20 23:17:04 följande:
    M om:Aj,vad jobbigt att hon är så slemmigHjälper inga näsdroppar?Hostmedicin?
  • mo m2007

japp vi ska upp med båda i morron. Vad gör du uppe?

• mo m2007

rapport från sjukstugan: Melle hade 39.6 i morse hon hade närmare 40 i natt å lät som ett avlopp med lite stopp i . I dag ska båda till drn IGEN å se om vi kan få nån dunder kur

MALIN: nåt än?

JAS: oh natt jobb

• mo m2007

Hemma från drn
    diagnos mirakel: dubbelsidig öroninfl. bronkit å kanke bihåle - kåvepenin
    Melle: bronkit kanske öron på G

• mo m2007

Hej hej en liten uppdatering på fronten; Mirakel har fått en allergisk reaktion med svullen hals och massa slem på Mollipecten. Hon tål den inte utan från att ha hostat lite mer än lagom har hon slemmat igen och i dag hostade hon blod, så vi kommer troligen ha en vaken natt å se hur hon mår. Vi vuxna mår bra, än så länge, jag pluggar å sitter med examinations arbete.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]