Inlägg från: mo m2007 |Visa alla inlägg
  • mo m2007

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

På fredag blir det litet kalas, alla är sjuka å inga bar kommer :'( men vi ska göra allt som Melwin vill göra i helgen.

• mo m2007

AN: ajfasen skönt att det gick bra. Jag vet inte vad som är bäst, ppiller eller kondom, jag törs inte ta ngt annat prev. medel.

• mo m2007

Malin: hur är det med W????

Grattis i efterskott LOVISA

• mo m2007

Ang. sjuka som är sega. vi har haft nåt skit som bara går runt runt å gubben är sjukskriven till tisdag. Vi är sega, frusna skalleont å barnen hostar.

• mo m2007
    jasminen skrev 2008-04-05 20:56:12 följande:
    Vad lugnt det var här då händer det nåt speciellt i helgen?...Ha en skön kväll alla!!
    mja vi firade en treåring i dag å sen fortsatte vi på vår 5åriga bröllopsdag

trots know the feeling, jag har börjat välja strider, annas är jag arg typ, konstant
  • mo m2007

jag har just lyckats radera det jag skulle skriva

nåja här kommer en kort version

Hoppas alla sjuklingar år bra snart

Grattis alla som fyllt år, spec. min son *S*

Jas. Hoppas ni får bilen.

• mo m2007
    jasminen skrev 2008-04-08 19:35:01 följande:
    Har precis konstaterat att det är så full rulle hela tiden med mina busar att min hjärna inte klarar av att ta in mer,då de äntligen ligger i säng för kvällen så är jag så slut att jag också kunde lägga mig jag är helstressad och har huvudvärk*blä*Oj,vad jag längtar efter en mer lugn och sansad period nu!
    känner igen mig i det där, jag typ knaprar ibumetin å dikoflenak för att slippa migrän
  • mo m2007

GRUPPKRAMAR ER ALLA! har så dåligt samvete äver att jag inte hinner med :-S men jag har inte ens tid att äta nu mera

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]