Aprilmammor 2005 [tråd 12]
grattis till malin med familj och välkommen hit carl!
grattis till malin med familj och välkommen hit carl!
Tänkte bara komma med lite glada nyheter
fick VG på min EXA
å sen ska jag praktisera här i Katrineholm
de sämre r att jag har både bihåle- å öroninflammation så det bilr att käka pencillin nu.
TINNA: Fasen att man bor så långt ifrån
, jag känner att jag vill hjälpa till med nåt.
Räkningar: vad r det? jag lämnar mina till gubben
bilbarnstol: MElle åker framåt, han satt å grät sista månaden för att han hade ont i sina ben
så vi beslutade efter vånda att vända den, han fyller ju tre nu i år.
HOSTATIPS! blöt en handduk, micra den tills det ångar om den häng den nära (INTE FÖR NÄRA) barnet så de får andas in ångorna.
Har ni möjlighet ångabasta dem i duschen.
ÖRON+ÅKSJUKA: tror jag minns att man kan lättare bli åksjuk om man har problem med öronen då balansen är ur spel.
Håller med jag hade inte velat vänd stolen, men jag och maken beslutade att göra det då Melwin grät för att han hade ont i sina ben. Han hade så ont efter 30 minuter i bilen att han inte kunde gå.
Fast huvudet stack iof upp det med så han hade nog växt ur.
Nä så kan man ha barnen bakåt LÄNGE!
Hur fungerar dagis på sommaren för den som studerar?
Jag å så orolig att jag ska behöva ta om inskolning å hela köret på Mirakel.
ÅÅÅÅÅHH låter som det kanske blir fler bäbbar här snart
underbart.
vad bra
jag vet hur jobbigt det är för Melle när det är nåt nytt. Usch de har ärft mina nerver... Nä sova ja, tenta i morron.. nervös så jag mår illa.
Malin K F skrev 2008-03-04 23:02:50 följande:
tinna: usch vad otöckt, rör det er eller är det "bara" i kommunen?
hade det varit jag så hade jag tagit de 800 å satsat på mig å gubben
man är ingen bra mamma eller bra maka om allt kretsar kring alla måsten. Åk å njut.
jag tror det gick bra, jag fick veta nåt om G då den var muntlig MEn när jag frågade igen (hör illa då jag fortf ha var bakom trumhinnorna så blev läraren lite sur.