Inlägg från: mo m2007 |Visa alla inlägg
  • mo m2007

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Vilka är bäst i melodifestivalen tycker ni??
    här gillar vi Nordman å BWO

• mo m2007

Vi har beställt hem en soffa å soffbord, kommer om 2-4 veckor
    tyvärr kunde vi inte byta in lite syskonkärlek men det bjuder vi på.

• mo m2007

ååååh det finns fler än min läsar jag. skönt då vet jag att jag inte gjort nåt fel.
    jag upprepar när han är arg, jag älskar dej. tillslut grinar han å då är det lättare att nå fram

NK80 skrev 2008-03-24 13:05:34 följande:
    Det snart 3 åriga monstret är hos mormor och morfar  så nu är det lite lugnt och stilla här hemma. Vet faktiskt inte hur sjutton jag ska bete mig mot honom. Han skriker, spottar, bitar, kastar och gör tvärsemot vad vi säger. Visst var han sådan innan Simone kom men nu har det blivit värre!! Tack och lov att han ÄLSKAR sin lillasyster och inte är avundsjuk på henne. Han klappar, gosar, pussar och är verkligen jätte go mot henne, tack och lov för det! Någon som har tips till en som har oerhört kort stubin, hur ska jag hantera han?
  • mo m2007

tips på bra säng skydd??

tinna skrev 2008-03-28 09:03:25 följande:
    GodmorgonAlma har hostat massor inatt. Sen lyckades hon dessutom kissa på sig, som tur var minns jag inte ens när hon gjorde det sist men det är ändå jobbigt att masa sig upp vid tresnåret och byta sängkläder. Tackar dock svärmor som jobbar på fabrik som tillverkar inkontinensskydd och lakan osv för hon har fixat jättebra kisskydd till sängen. Så det minimerar ju ändå skadorna
  • mo m2007

inte ge med dej, utan det han spottar ut får han torka. det funkade för oss

NK80 skrev 2008-03-28 13:41:53 följande:
    *gråter... nästan*VAD ska jag göra med min trotsiga son?! Adoptera bort han till mormor och morfar är kanske att fundera på? Först vägrar han äta, jag låter han inte gå från bordet förräns han ätit - det han stoppar i munnen spottar han ut på golvet, jag blir vansinnig!!!! Vad fan ska man göra när han håller på så? 
  • mo m2007

usch jag käner igen det där

NK80 skrev 2008-03-28 13:55:05 följande:
    Han skulle vägra att torka upp som det är just nu...  DEt är bråk varje dag med Colin, blir så ledsen att det ska vara så här!
  • mo m2007

OJ! vad ni skriver
    låt se vad jag uppfattat
    Jojja har gjort illa armen
    Helene ska gifta sig
    Tinna liksom jag hoppas på vårväder
    Några är sjuka, Krya på er

Kram från en som har läroplanen i skallen

• mo m2007

Malin; vilken fin inbjudan

Rosenrot; kanon grej att äta åt det innan jag fick 2.a å efter, då jag var trött

Kläder: hmm måste köpa massa nytt till barnen.......dyrt

tinna: glass kan man inte få förmycket av.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]