Inlägg från: mo m2007 |Visa alla inlägg
  • mo m2007

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Läget: vi kontaktade omgående sjukvården som meddelade att vi inte behövde åka in då hon troligen hostat sönder, vilket jag svarade med att om min barn hostar blod så får gärna en brandbil hämta oss eller piket styrkan bara hon får hjälp. vi har haft en ganska lugn natt, Melle yrade lite men nu är de båda uppe hostiga men pigga.

• mo m2007

ÖNSKAS:

* hörnsoffa , lättskött svart tyg - Ikeas Eketorp
    * soffbord, litet fyrkantigt typ kub så man kan slänga ner leksaker i det
    * bar bord till köket med 4 pallar
    * stor rottingliknande matta till vrummet

Så undrar om jag får nåt när jag fyller

• mo m2007

Min son har blöja, han kan inte prata rent men är kanon på finmotoriken. det har han alltid varit MEN senare p åde stora sakerna.

• mo m2007

Här är det slemmigt å hostigt för ett helt kompani, är så trött på det här nu.

• mo m2007

VAd gör du här då ?

MALINS GUBBE!! Du har ett oavslutat uppdrag
    Malin K F skrev 2008-02-24 19:06:49 följande:

Tillbaks igen efter undersökning. De gjorde UL för att kolla hur mycket fostervatten  som  finns inne i livmodern, såg rätt torrt ut, men de visade inget  att de var oroliga på något sätt. Se körde de en ctg kurva allt såg bra ut och sen kom en RYSK läkare in och hon frågar hur jag mår osv. Hon är iallafall intressead av att ge mig en gynundersökning. Det visar att jag fortfarande har tappen kvar och är stängd fortfarande. Men hon raffsar runt lite iallafall, alltid retar det något. Har mer ont efter. Hon säger att vi får åka hem och njuta av varandra, att samlag kan hjälpa till. Dööööööö, hade jag ingen aning om. Så irriterande kommentarer, den har vi ALDRIG hört förut. Vi var välkomna igen på tisdag morgon kl 8 om inget hänt innan det. TACK!
  • mo m2007

aj då , stackare
    Malin K F skrev 2008-02-24 19:37:21 följande:

Du jag har alldeles för ont för såna aktiviter.
  • mo m2007

Jojja: usch vatenkoppor som kliar så dant

Malin: så ja nu närmar det sig

• mo m2007

känner igen det där, jättekasse å tom plånbok

tinna skrev 2008-02-25 12:20:27 följande:
    Bessie: Årets schlagerskiva släpps den 9/3, köp den och så kan du gott och väl använda 10 år gammal musik, dom flesta som kommer var väl också med för 10 år senJag tyckte inte heller att det var så farligt att fylla 30, förräns nägra månader senare när jag nog fick en mindre kris. Kände mig instängd, skulle jag verkligen leva med Jimmy i hela mitt liv osv. Men efter ett par utekvällar med en lika krisande kompis så insåg vi att vi har det jäkligt bra. Men hade vi inte krisat så hade vi nog aldrig fått för oss att dra till stockholm på rix fm festival, våra äkta hälfter förklarade för oss att vi inte var 14E har bara kräkts en gång idag, han lever på vätskeersättning och risvälling. Fast han åt ett kex när vi fikade också, får de hur det går. Har iaf varit på apoteket och handlat handsprit och mer vätskeersättning. Köpte en ny kräm till Jakob för han är fortfarande supertorr på kinderna sen han förfrös sig förra året. Sen handlade jag div tabletter till mig själv som jag brukar ta när jag får ont i magen. Kom fasen ut med en jättekasse...
Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]