Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Hej hopp, hemma igen!
Jimmy är lite föräldraledig och sen så är han ju ledig en del ändå iom att han jobbar nätter. Så enkelt uttryckt så jobbar jag alla dagar som inte Jimmy jobbar
Ska bli spännande om vi känner igen varandra på semestern
Förskola blir det inte förrän i augusti för E, då är han nästan 1,5 år.
emejo: Huhuhuhuhu vad jobbigt!! Skönt att det gett med sig nu då
JAg blev upphämtad i vanlig polisbil idag. Alma blev först skitlessen för hon trodde nog att polisen skulle "ta" mig. Men dom vinkade och så sa jag att det var mina kompisar så gick det bra, då var det nog nästan lite coolt tror jag
helene: Mina barn pratar jättemycket om bebisar, hur det ser ut i magen osv. Alma var med mig när jag skulle få p-sprutan. Då berättade barnmorskan där att hon hade känt på Alma när hon låg i min mage och visade apparaten som vi lyssnade på Almabebisens hjärta med. Sen tittade BM på mig och frågade om jag verkligen ville ha sprutan. Men jag sa att jag var jättesäker, även om jag kände ett litet sug i magen efter att vara gravid. Men jag vill verkligen inte ha fler barn...
Malin: Låter härligt med långpromenad! JAg gick en lång sväng på lunchen idag, jätteskönt! Fast det gör ondare i halsen när jag anstränger mig lite ![]()