Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Hemma igen efter en hektisk dag på stan! Men jag har hunnit med allt jag skulle och lite till
Skulle ju titta lite efter cyklar. Gick in i en stor cykelaffär. Kommer ni ihåg att jag skrev förra veckan att Jakob hittat en orange med blommor och korg? Nu hittar jag väl en orange och silverfärgad crescent med stjärnor och korg! Var egentligen en tjejcykel men jag tror inte han kommer fundera över att det inte är nån hög stång att kliva över i mitten. Det fina var att det var den sista cykeln och att dom igår hade sänkt den från 1895 till smått ofattbara 995!! Jag var liksom tvungen att slå till, mer perfekt kan det liksom inte bli! Sen är inte renault scenic känd för sitt stora bagage och jag hade ju barnvagn med mig också. Men med hjälp av en kille på affären fick vi in den i baksätet. Så nu står den gömd borta i mammas bod
"Råkade" även gå förbi PoP och det bara råkade inhandlas två tröjor...
Fick litet paket från HM idag, en keps till Alma och röda jeans till Jakob. Var det som Alma och jag satt och beställde en kväll när hon inte kunde sova
helene: Man kan ju få sekundär laktosintolerans efter att ha haft magsjuka, är jättevanligt! Glass innehåller massor av laktos också förresten, har en kompis vars dotter är laktosintolerant och hon blir jättedålig av vanlig glass, ja, alltså inte isglass då förstås.
jas & helene: För mig är opel förknippat med den ljusröda opel accord som mina föräldrar hade när jag var liten ![]()