Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Malin:
    *gnuggar händerna* nu du börjar det nog hända nåt

Ilar iväg på matlagningskurs

• jasminen

Tinna:
    Vad skönt att ni fått svar-rotavirus är nåt i hästväg för de som drabbas ordentligt och inläggning på sjukhus rätt vanligt.Tänkte aldrig på att det kunde vara en kombination av det och gluten..där ser man.Verkligen skönt att han är hos er!!
    Erik är sååå STOLT över sina smålandsstrumpor Ni får ta med ett par till honom när ni kommer
    Snäll storebror Jakob är då nä det är bra,rätt ska va rätt

Har varit på matlagningskurs och lagat en massa gott av olika bönor-så skoj att lära sig nåt nytt har använt en del bönor tidigare i matlagningen men då man går såna här kurser så prövas ju också mer konstigheter som man kanske inte annars skulle göra-såå lärorikt

Helene:
    Det finns hopp för att den ska bli tom då

Pyjamas:
    Jodå,Erik har hunnit åka iväg i pyjamas några gånger

Om en månad får man svar på vad Oscar väger och hur lång han är,han växer snabbare än Erik det är helt klart!Erik brås på sin pappa som är rätt liten och nätt-raka motsatsen till mig
    Tycker det är så intressant att se hur de växer och jämföra herrarna,De flesta byxor faller nästan av Oscar för han har inget extra hull trots att han äter allt som serveras-han är ett riktigt matvrak Men sån var också jag som liten,nu är det ju litet annat-tänker på pizza och går upp 2kilo

• jasminen

*******MÅNGA KRAMAR PÅ ALLA HJÄRTANS DAG GO VÄNNER!!!*******

Bessie:
    Fått nån hälsning av maken?
    Ha en skön resa!!

Malin:
    Jag vet inte,men jag får en känsla av att det händer idag
    Kanske du är som jag var och inte fattar att det är förlossningen som egentligen börjat,jag trodde ju bara att jag gått för länge och mycket på stan jag fattade ju först 3timmar innan Oscar var ute att jäkens det här har jag ju varit med om tidigare,tror vi får bebis snart för smärtorna var inte alls i ryggen som gången innan utan i magen och det gjorde mig förvirrad,vilket ju inte är så svårt,jag är ju jämt förvirrad
    Tror W är längre än Oscar.

Tinna:
    Hur mår E idag?

Nu ska jag och Erik åka till simhallen och simma Ha en riktigt skön dag alla!!

• jasminen

Här har vi inte sportlov ännu på ett par veckor så det lugnt i simhallen och såå skönt
    Sen har vi myst på stan och nu fixar han ett vändagskort till pappa
    Är helt slut i huvudet,det låter"Mammmaaa" mest hela tiden,han har babblat i ett sen 8 i morse han tar verkligen vara på Erik/mammadagen
    Imorgon är det Oscars tur så då blir det en tur till simhallen igen

• jasminen

Systeryst:
    *kramas* Hoppas det som är jobbigt reder upp sig snart!!

Tinna:
    Ååh,så skönt att allt är tillbaks som det ska vara

• jasminen

Jojja:
    Grattis!!Så glad för din skull!*kramas och dansar runt*

NK80:
    *suck* Vad jobbigt med hans tilltag hoppas det blir bättre sen!

Helene:
    Vad söta de var!Oscar drar 26-27 i skostorlek..

• jasminen

Morning!

Sitter med sjuka öron Oscar tjatar,tjatar,tjatar om "NÄR SKA VI ÅKA TILL SIMHALLEN MAMMA" har hållit på med det nu i 1½timme..får nog se till att åka snart
    Här är det snöyra och ser allmännt ruggigt ut ute*burr*

Ja,vet inte vad det är,men jag tycker vi alla i tråden verkar drabbas av tråkigheter nu Hoppas att det vänder nu iom Jojjas positiva jobbanställning,så att det smittar av sig på alla

Ha en skön dag alla!!
    Får nog packa väskan nu och ta Oscar till simhallen om mina öron ska överleva den här dagen

• jasminen

Malin:
    Det har jag från förr levde mest i vattnet som liten

Tinna:
    Ajdå,nä sånt är jobbigt,att inte veta om folk kan hålla sig i skinnet utan ska ställa till med nåt elände
    Håller tummarna för att alla sköter sig!
    Vad bra att han mår bra nu

Nu har vi varit och inhandlat nya spiderman byxor till Oscar-hade en sån tur för det fanns bara ett par i storlek 92 och ett par 104,och han hade ju bestämt att han skulle ha spiderbyxor...den mannen vet vad han vill ha och accepterar inget annat sen var vi och fikade för att orka simma

Fnular på om Oscar skulle orka på Bio ikväll..undrar om han orkar sitta 1½timme...?
    Hur orkar era 05-or?
    Har de ro att sitta så länge?
    Har de varit på bio?
    Hur har det gått?
    Tänkte gå på "Alvin och gänget"-vad tror ni om den?

• jasminen

Vi ska testa att åka på Bio ikväll hela familjen,blir det trubbel så är det ju bara för en att gå ut med honom,Erik fixar det nog.
    Vet inte hur herrn kommer att reagera på den stora salen,ljudet(tar öronproppar med),människorna,men vi testar

Helene:
    Vad jobbigt

Malin:
    Aha,så det spökar hos er också

Bara så ni vet,enligt Oscar så har brandmän syrgastuberna på sig för att de skyddar så att inte myggen biter!Inte för nåt annat

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]