Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Fasens skitungar!!Det blev ingen bio för två herrar har inte gjort nåt annat än bråkat sen Erik kom hem,de slåss,ropar,slänger runt sig,förstör,slåss mera mm mm så med sånt beteende gör man inget skoj

• jasminen

Morning!

Malin:
    Åååh,har det hänt nåt mer eller du kanske inte kan svara för att du snusar bebis *hoppas*

Jag ska strax i jobb..borde inte sitta här men var ju tvungen att kika in litet

Tinna:
    Är det idag ni har dop?*förvirrad*

Jojja:
    Jag jobbar också ett par nätter nästa vecka

• jasminen

Aaah,hemma från jobbet igen och väntar på att maken ska fixa till nåt gott

NK:
    Vilken godispåse!Wow
    *kramas litet*

Helene:
    Vi har ingen torktumlare alls,jag hänger på tork i bastun eller på torkställningen som oftast står i tamburen numera.
    Torktumlare finns i tvättstugan men jag går aldrig dit..

Jojja:
    Ha det så skönt!!Njut av friden Jag går på natt på ons och slutar på fre,så vi har ju litet sällskap då

• jasminen

Halloja!

Sitter på jobbet,håller på och städar och fixar litet då det är en lugn söndagseftermiddag Bäst att passa på då tillfälle ges!
    Vi har varit ute i det underbart ljuvliga vintervädret och åkt pulka sen avrundade vi det hela med amerikanska pannkakor med sylt och vispgrädde

NK:
    Uscha,stackars C Hoppas natten blir bättre inatt.

Tinna:
    Lycka till idag!

Melodifestivalen:
    Haha!Ja,vilken skadeglädje över att C måste kvala det var en riktig skräll det *nöjd*

Återgår till städandet....

• jasminen

Morning!

Tittar in och knatar ut igen,har inget att komma med just nu,är bara trög och trött

• jasminen

Bessie:
    Vad roligt att det går så bra med rumdelningen

Malin:
    Nä,har inte jobbat natt,är på jobbet nu faktiskt,men det är rätt mycket att göra..många vikarier så mycket av det som vi ordinarie gör har blivit ogjort..mycket telefonsamtal som ska ringas om allt möjligt.
    Börjar natt på onsdag.

JOjja:
    Sov så gott!!

Tinna:
    Kan förstå att ni var slutkörda hela bunten!Skönt att få organisera sin dag som man själv vill

Arga barn:
    Haha,jodå Här har vi utbrott för både ditt och datt Både hemma och hos dagmamman,hon säger att vissa dar är "syskonkärleken" Väääldigt tydlig vad kan hon månne mena med det? vaddå slagsmål om allt och inget

• jasminen

Shamboo:
    *kramar om*
    Spy ur dig du,det gör alla vi andra också då och då-det behövs
    Bra ändå att du i allt det jobbiga iallafall har en vän som du kan få ventilera litet med och som du kan få stöd av!!

Helene:
    Jag tycker det är bra gjort att ens ha SÖKT till en utbildning!Jag vet inte alls vad jag skulle vilja skola om mig till eller jag vet vad,men den skolningen finns inte på svenska inom rimligt avstånd*suck* och vad jag annat skulle göra som inte var inom vården vet jag inte

Bessie:
    Välkommen hem

Dink:
    Krya på er! Jobbigt att han är så snuvig då han ammar
    Stackars Hanna!

Ah,så var det dags för nattning av busen Oscar

• jasminen

Bessie:
    Jag tycker att logoped verkar intressant + att det är en enorm brist på såna här i kring.
    Gott att du fått sova!
    Bra att det kom fram,få se vad du tycker sen då...

Jojja:
    Ha en skön natt,snart har vi sällskap
    Vi kommer inte ditåt nåt denna sommar,så ingen träff med oss,jag försöker övertala maken om en kryssning i mars dock,så ni kan ju ta en runda på båten vet inte om maken nu är så medgörlig på en utflykt eftersom han mera ser det jobbiga medan jag ser möjligheterna han klagade nåt om hur jobbigt det är på båten,så sover man så dåligt bla,bla,bla*gäääsp*
    Jag vill bara ut och shoppa litet,göra nåt annat och äta gott

• jasminen

Halloja!

Har haft fullt upp här,pojkarna har varit med dagmamman på teater så jag förde dit dem så att de fick vara med och under tiden yrade jag runt i affärer och så köpte jag en present till maken som fyller år på fredag-undrar vem annan som fyller år då..
    Funderade med pojkarna vad jag skulle köpa,Erik tyckte att han behöver strumpor och Oscar ville bara att han skulle få "en present"

Får nog gå emellan här nu för det börjar låta vilt och bråkigt...

• jasminen

Såja,nu hinner jag kanske sitta en stund...kanske...
    Maken kom nyss hem och pojkarna deklarerade glatt för honom att vi har slagit in paket till en tjejkompis och till honom,hann hejda dem innan de berättade vad det var i makens paket sen säger Oscar "pappa,du vet inte var paketet är,det vet bara mamma och Oscar...det är DÄR"
    Ungar!

Bessie:
    Haha!Nä,jag är INTE vältränad,jag är inte ens tränad har inte kört pilates på,jag vet inte hur länge(½år?)och jag vet inte om ryggen fixar det..(har inte tränat nåt just för att ryggen verkar säga stopp genast jag gör nåt )ska kanske testa ett pass Mtv-pilates ikväll efter att vi varit och åkt skridsko..

Dink:
    Hur är det med er idag?
    Har Hanna feber?
    Hur mår Morgan?

Mariiee:
    Vad skönt med så litet jobb kvar

Malin:
    Hur är det med dig?

Puh,om man skulle klä på sig då och gå till skridskobanan med pojkarna...är trött efter att ha städat kylen och frostat ur vår stenålders frys i köket..jaja,det är väl bara att knata iväg

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]