Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Skulle det ha varit en citroen?c någonting...3möjligen?en 04 iaf.
    Lade det inte så på minnet,eftersom just nu har jag inte råd med ett lån och så har vi inte tid att åka och titta på den..det kommer ju fler hela tiden och så ligger den ca 10-15.000 för mycket i pris..

• jasminen

Konstaterade då du visade er bil och priset på den,att ni har billigare bilar där än vad vi har här
    BTW när får ni er?

• jasminen

emejo:
    Visste ju att det var nån här som hade en
    Nå,jag kör ju bensinbil redan nu och det går ju inte så mycket,kanske citroenen drar mindre än min nuvarande...hoppas kan man ju
    Senast till hösten ska jag iaf försöka byta,för då börjar jag ju jobba 100%igen.Så jag har ju tid att kika runt

• jasminen

Ja,det skulle vara nåt men tror det blir en massa extra skatter,skulle behöva komma dit och jobba ett år,så får jag den skattefritt
    Om de har det där systemet längre..

• jasminen

JOjja:
    Så bra att ni fått sova
    Tycker nog att ni gott kan gå ut.

Nu har jag plockat undan litet här och konstaterade att jag hittade en hel del barngrejer som vi kan sälja...bara jag skulle orka ta itu med det..det är ju en hel del jobb med det.Men litet extra pengar vore ju inte fel

• jasminen

Mariiee:
    Det gick undan där
    Skoj att se av dig och skönt att allt gick så bra
    Hoppas du klarar dig undan mjölkstockning.

Malin:
    Vad skönt att mjölkstockningen gett med sig!
    1/9 börjar jag jobba 100% så då borde jag ha råd att byta bil

Tinna:
    Vad bra att det gick så bra med lånet,det är absolut skönast då lånet är betalt
    Vilka busungar du har blev helt förskräckt då jag läste deras tilltag,tills jag kom till att det var där hemma de smitit

Bessie:
    Attans med värken Hur är det nu?

Dink:
    Vad trist med bilderna hoppas du får tag i nya eller att du hittar de gamla!

Systeryst:
    Skoj att se av dig!

Återgår till jobbet....

• jasminen

Bessie & Jojja:
    *kramar om*
    Inte lätt att vara liten och sjuk inte stor heller för den delen!

Nu sitter jag och njuter av frulle,ska snart börja fixa maten tills ikväll-jobbar ju ikväll så jag ska ju ha gjort maten innan.
    Har precis oljat in 4 köksstolar,bara 2kvar och köksbordet nu,men det lär bli en annan dag eftersom de inte är ihopsatta ännu

En liten fråga,hur har ni gjort om era barn varit bjudna till ett barn på kalas,ger era barn varsin present eller en gemensam?

• jasminen

Malin:
    *kramar om* inte lätt att höra nåt sånt av ens barn men bara hon vant sig så kommer också kärleken
    Jag lyfter verkligen på hatten till alla er som är mycket ensamma med era barn eller som är ensamstående!!DET är nåt som imponerar på mig,jag menar jag är helt slut mest alla dar efter att mina busar härjat här och då har jag ju ändå en make som är mycket närvarande att diskutera med och som avlöser mig då jag tänker explodera mer än vanligt
    Möblerna ser ut att bli bra såå nöjd!

NK80:
    Hur är det med din mamma?Har hon fått komma hem ännu?
    Hur går det för dig?

• jasminen

Mariiee:
    Vad söt hon är
    Och min rätt vanliga kommentar -vad mycket hår!Och mörkt

Såja,maten är klar,jag har tränat pilates*nöjd*så nu återstår det att hoppa in i duschen
    Har gjort en stor klädbeställning till maken och mig..då maken skulle klä upp sig litet sådär passligt i lördags konstaterade vi att han har bara stenålders kläder jag har försummat stackaren tidigare köpte jag mycket kläder till honom,nu blir det mest till mig och barnen..
    Jag längtar efter det där paketet,för jag chansade och tog en storlek mindre på alla byxor..spännande!Få se om jag gjort bort mig nu eller om de passar..

• jasminen

Jojja:
    Du är väl inte ego heller!Du behöver få klaga av dig någonstans du också!!
    Stackars liten,vad extra jobbigt han måste ha det då han ännu till har eksemen

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]