Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Jahapp,så är man på jobbet igen då...
    Erik har varit och simmat och hade såå skoj Imorgon ska båda pojkarna på kalas och sen på onsdag är det simkurs igen..fullt upp

Tinna:
    Ååh,men era barn sover ju iaf
    Våra är också uppe ännu 20-tiden..sen går de upp senast 07*suck*
    Alltså såna dar som de egentligen skulle fått sova..när de måste upp så går de ju upp 06.

• jasminen

AN:
    Vad jobbigt att ni bara är sjuka
    Stackars Lovisa!Hoppas ni får några svar imorgon*håller tummarna*,så jobbigt att du inte kan vara med henne-det känns i hjärtat men bra att T ändå kan vara där

• jasminen

Oj,vad ni har skrivit idag då skoj skoj

Grattar alla Oliver jag också

Helene:
    Trist med hunden och din lillebror,det är aldrig lätt att ha husdjur-de är ju som en familjemedlem och såna vill man ju inte mista *kramas*

Jojja:
    Grattis till nya bilen!Blev det den du länkat till?

Bessie:
    Ajdå Hoppas att det börjar ge med sig litet nu och att ni får sova bättre inatt!*kramas*

Vi har fått litet att bita i igen,det är så typiskt då ett bekymmer ordnat upp sig så kommer nästa..*suck*
    Så istället för att sova gott imorgon får jag sätta mig med telefonen och ringa runt en massa..vi vet nämligen inte hur dagvården ser ut för våra pojkar till hösten och det är ju snart som ansökningarna till hösten ska vara inlämnade såå..

Äh,återgår till tv.n...

• jasminen

Tinna:
    Tänkt vad fort tiden går!Och vad alla känslorna sköljer över en vid vissa stora händelser i liver och dess årsdagar lika starkt varje år
    Jo,vi hade strul förra hösten också men denna gång ska vi förhoppningsvis ha möjlighet att påverka utgången litet (hoppas jag iaf)

Gonatt med er,nu går jag snart hem och SOVA

• jasminen

Kikar in,är dödstrött för jag har bara sovit knappa 2timmar idag,men så går det då man ställer upp och jobbar litet extra och deltar i möten..självförvållat
    Nåja,nu har vi dock städat så nu ska vi bara en snabb runda via affären och sen hem och försöka få bröderna buse i säng tittar kanske in senare ikväll,får se..börjar av nån konstig anledning känna mig en aning mör *gäsp*

• jasminen

Tinna:
    Vad bra Erik undrade faktiskt igår om det inte kommit fram ännu ska berätta åt honom nu

• jasminen

Grattis på födelsedagen Jakob!!

Nu hade jag tänkt läsa litet bakåt i tråden men det hinner jag nog inte,måste göra klart choklamoussen tills ikväll...återkommer

• jasminen

Trallallaa...vi ska en vecka till Rhodos i höst svärmor har bestämt att bjuda oss på en resa dit med hållhaken att de får komma med svårt val-eller hur de har aldrig varit iväg till sol och värme-därför
    Så jag har haft i uppdrag i veckan att fixa resa till oss

Nu är båten nästan sjöduglig,ena bilen har sommardäck (vi sparade min ett tag ännu ifall det skulle komma nåt bakslag i väderleken iom att jag behöver bilen rätt mycket i veckan som kommer.)

Mariiee:
    Hoppas ni får en riktigt trevlig resa och att allt går jättebra!

Systeryst:
    Trevligt att se mer av dig
    Självklart kan man ha det! Skoja till det med tomtebloss också så är det årets häftigaste kalas

Jag glömmer aldrig då jag fick det i min glassportion på mallorca då jag var liten ni kan väl ana att det blev en hel del glass ätet under den resan,och att det var min favvoglassbar

Tinna:
    Ha så skoj!Är rätt avis faktiskt skulle va så skoj att gå ut och festa litet!

Jojja:
    Härligt med shopping!

• jasminen

Helene:
    Kan du ge mig en mailadress så kan jag maila litet veggo recept,eller ja nästa veggo då,några innehöll väl räkor och ett av dem kött...om jag minns rätt om du vill ha?

• jasminen

Tinna:
    inte illa med "kaffekoppar"
    Han såg verkligen ut att njuta där ute

Dink:
    Hur mås det nu?

Malin:
    Ja,visst är det skönt att båtsäsongen snart börjar

Rynkor:
    Jodå,här finns en hel del men så är jag ju rätt gammal också men jag gillar mina rynkor kring ögonen,de är mest skrattrynkor och det kan jag leva med

emejo:
    *kramar om*

*Pustar ut* fick idag veta att pojkarna kommit in på det dagis vi ville ha och att även de två andra barnen ur vår grupp kommer med kunde inte bli bättre så från hösten börjar de på dagis.
    Vår underbara dagmamma ska slutföra sina påbörjade studier så därför gick det såhär nu

• jasminen

Bessie:
    Öhm..Oscar lägger sig 20.30-21 och har jättesvårt för att somna och vaknar alltid pigg som en lärka kl 06-07*suck*

• jasminen

Grattis Bella & Hanna!!!

Här har det inte sovits mycket...bad dagmamman hålla Oscar vaken igår så att han skulle somna lättare på kvällen (just nu tar det 1-2timmar mot tidigare 5min..) och jodå han somnade jättebra men eftersom busarna är förkylda så vaknade han varje halvtimme för att han var täppt så han kom och sova med oss..men han har mest suttit och babblat för sig själv tycker jag..och hållit mig vaken...
    Sen nu på morgonen ringde dagmamman att hon och hennes familj fått magsjuka..så pojkarna är hemma med pappa idag och nyss ringde maken att Erik spyr..så nu är det bara att vänta på när vi andra också gör det...

Bessie:
    Vad fint att de bar upp det
    Hoppas ni får en fin dag!

Jojja:
    *kramar om*
    Vad är det nu?

Dink:
    Vi kör också nattning varannan kväll,beroende på hur jag jobbar då..om jag har natt så tar maken alla nattningar

Ah,återgår till jobbet

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]