• Linny

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Idag var vi en sväng i Täby centrum:

Liten flaska vermouth och calvados: ca 300
    Lego 300
    mat 600
    1/2 kg kaffebönor 110
    Lunch 150

totalt ca: 1460

• Linny

Maken var iväg och handlade lite småprylar, blöjor och lite grejer till maten för ca 1500

• Linny

inget som sagt, och det får nog bli lite lugnt med shoppandet kan jag tycka. Betalade precis räkningar för drygt 46 papp.. Kanske ska ta det lite piano alltså.

• Linny
    jennie ellie skrev 2008-03-26 20:28:55 följande:
    Äh, det gör man bara en dag ändå. Sedan vill man unna sig lite igen..
    jo så är det ju Men man kan ju låtsas att man har den intentionen i alla fall. Så kanske man håller igen några dagar i alla fall
  • Linny
    jennie ellie skrev 2008-03-26 20:33:22 följande:
    Ja så gör jag med, men sedan kommer jag på att jag inte spenderat något på fleera dagar och kompenserar det genast.
    haha Smarta vi verkar då
    Ska i och för sig till frisören inom några veckor och så måste jag ha lite nya kläder till en fest i mitten av april..
  • Linny
    jennie ellie skrev 2008-03-26 20:38:11 följande:
    Jag är fet och ful och tycker synd om mig själv och skulle behöva komma ut lite.. men inget alls på g. Men väntar på att snön ska försvinna så att jag kan börja cykla. Är förkyld så har inte kunnat träna sedan skärtorsdag..
    Behöver också gå ner och försöker med mat och så. Träningen blir ju sådär med tanke på att jag också är konstant förkyld. Blä! Hoppas du snart mår bättre!

Ursäkta OT
  • Linny
    Pshevil skrev 2008-03-27 19:41:29 följande:
    trevligt med liten resa!!

Konstigt att citatet inte kom med förresten...
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2