• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-26 21:12:47 följande:
    Hallo åh va ni shoppat hehe imorgon kanske det är min tur Nej men ska in till Eleraff och kika lite som jag vet så har inte katvig kommit och det är ju det jag ska ha så de blir nog inte så mycket hehe. Men mina Etnies skor kom inte idag ...VILL HA  NU eller inte mina sonens men endån heeh. Men jag har shoppat lite idag blev ingen svart vårjacka till Isak utan idag handlade jag en Didrikson vårjacka fin men grön så den passa kanske inte till skorna så jag ska låta lappen vara kvar å vänta tills skorna kommer med postis Nån som skickat efter ifrån abay? Lev tid?
    ja jag beställde sonens DC skor från dom.. tog 2 dar om jag inte minns fel 
  • jojoa75
    zasata skrev 2008-02-26 22:42:21 följande:
    vadär abay?
    Kan det vara ebay dom menar?
  • Diamond

tack prinsungen.... då vet jag vart jag ska hitta dom riktigt coola kläderna.

• Diamond
    Smultronbullen skrev 2008-02-26 15:41:55 följande:
    Hej! Jag letar efter den gula Shampoodle dressen men tycker den är lite väl dyr i originalpris. Någon som sett den i strl 90 någonstans lite nedsatt? Tyvärr slut överallt där jag letat :( Skulle även funka i grått... Skulle även kunna tänka mig bättre begagnad..Mvh Smultronbullen Tycker för övrigt det här är en trevlig tråd
    Hej hej.. jag köpte sonens på toddler för halva priset, ett tag sen nu. Finns nog inga gula kvar, men såg att dom hade den gråa kvar dock vet jag ej vilken storlek.
    Finns ej på hemsidan men ring och hör. Fortfarande 50 % iallafall. Lycka till...
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!