• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • EnilemmE
    CamillaJ skrev 2008-02-23 23:27:46 följande:
    Ja svea mössorna är fina, men varma ? Eller skulle vara med vår ...trikå hehe. Nån som vet vart de märket kommer ifrån ON the peak?? Nåt sånt där "fusk" märke till peak eller..? Hörde nån säga att det såldes i Ullared, men är det så ? Nån som vet?
    On the peak säljs på Gekås i Ullared, ja! Men jag vet inte vad det är för märke direkt.. Min kompis köpte en jacka som var jättefin iaf!!
    ♥ LOVA ♥
  • CamillaJ
    EnilemmE skrev 2008-02-25 13:41:29 följande:
    On the peak säljs på Gekås i Ullared, ja! Men jag vet inte vad det är för märke direkt.. Min kompis köpte en jacka som var jättefin iaf!!
    Ja jag vet. Jo men dom var fina tycker jag eller den jag har sett, frågan är hur dom håller?!
  • tvåsmå

Hej hej,

Söker efter Imps&Elfs i svenska nätbutiker, finns det andra än babyshop och spojl?

och har ngr andra butiker än minidani fått in FITN ännu? Letar efter rosa hoodie i storlek XS.

• Diamond

Hej alla shoppingtokiga ,nu har jag äntligen hittat tillbax hit och även till de underbara shoppingtrådarna.
    Tänkte höra om det är någon som vet något om märket Rockefella?
    Har varit inne på deras sida och sett riktigt coola kläder, men kan man köpa dem nånstans eller är det bara på g ???

• hannasmantan

Idag fick jag hem Charlies levisjeans och molokläderna. Att lite kläder kan göra en helt varm inombords.....
    Lägger upp bilder i min blogg.

• Line80
    hannasmantan skrev 2008-02-25 20:49:02 följande:
    Idag fick jag hem Charlies levisjeans och molokläderna. Att lite kläder kan göra en helt varm inombords.....Lägger upp bilder i min blogg.
    jätte fina kläder! Dom där Levis jeansen är jag me såå sugen på.. men vågar mej inte på att testa strl då största är 24 mån.. är det dom du har köpt? Isf skulle du kunna tänka dej att mäta dom till mej? Innerbens längden och på utsidan av benen typ? skulle isåfall va super snällt!
  • maruttan

Jag satsade på "tjej"modellen i stl 98 på skinnjackan från H&M så får vi väl hoppas att den blir bra, den andra (kill) modellen var slut i både 92 och 98 tyvärr..

Just nu så håller jag på och samlar ihop mina Tradera pengar inför en rejäl shoppingrunda på POP på lördag!!

Filip 051113 & BF 080818
  • Line80
    maruttan skrev 2008-02-25 21:50:35 följande:
    Jag satsade på "tjej"modellen i stl 98 på skinnjackan från H&M så får vi väl hoppas att den blir bra, den andra (kill) modellen var slut i både 92 och 98 tyvärr..Just nu så håller jag på och samlar ihop mina Tradera pengar inför en rejäl shoppingrunda på POP på lördag!!
    blir jätte bra.. tjej jackan är inte speciellt tjejig så det blir nog bra.. däremot så är den mindre än kill modellen så jag hoppas att du inte tagit för liten strl bara!

vad ska du pop-shoppa?
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!