• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • elsa77

Jag har en brun huvjacka med dragkedja i sídan.. Den är stor i stl så får se om han kan ha den i vår ajabaja har den..

Jag har inte kollat på POP ännu men jag skulle vilja ha något svart eller rött måste passa nya gympadojorna..

• CamillaJ

Tror inte länken funkade va?
    Men fick köpa mej plus igen hehe gick ut för nån dag sen men nu så ha man de igen ...
    här är dom ..så fina!! Hoppas dom blir bra..  och jag behöver nån svart röd vit jacka med!!!!

• elsa77

ÅÅ vilka fina!!! bra val.. 100 i frakt känns lite väl mycket.. hur funkar det på abay??

• CamillaJ

Kollade nu och det var den bruna jag menade men jag som ha kollat runt har bara sett den på nån annan shop där den var i stor storlek iaf. Så fin.. Attans att den inte fanns i svart.. eller röd Jaja få leta vidare. Finns iofs en jacka ifrån Lindex jag tänkte köpa svart med rött i luvan och dragkedjan om jag minns rätt men tror att den va lite tjockare än po.p`s men den va snygg på.

• CamillaJ

abay är braaaa... FRAKTFRITT hehe det gillar jag. Gud va jag har skrivit i denna tråden..

• elsa77

fraktfritt är nice.. Tänkte ha ett brunt kitt och ett svart/rött.. det bruna är klart Måste finnas några fina jackor någonstans,,

Det är bara vi som kvällsshoppar ikväll

• CamillaJ
    elsa77 skrev 2008-02-23 23:12:35 följande:
    fraktfritt är nice.. Tänkte ha ett brunt kitt och ett svart/rött.. det bruna är klart Måste finnas några fina jackor någonstans,, Det är bara vi som kvällsshoppar ikväll
    haha ja antagligen, men åh ja svårt med svarta jackor med men kom på att den nya vår mössan i från katvig Svart/vit randiga få de bli som mössa nu är det bara jackan.. hmm..
  • CamillaJ

lillkillen min minsta har ju svart vit och rött haha lustigt att det blev så tänkte inte ens på det förens nu han är så fin när det är massa plus så har han sin nya vår mössa ifrån po.p vit/svart randiga sen svarta nya WS.en sen röd scarf och sina röda converseskor så fin!!

• elsa77

jag funderar på en svea mössa tycker som är så söta med toffsen,, nostalgi..

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!