• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Andaloal

Äntligen + så man snart kan visa upp sin shopping

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • vermilion

Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? Fundersam

I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/

Fick den för 314 kr!

• tvåsmå

Så snyggt!

vermilion skrev 2008-03-14 11:57:59 följande:
    Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/ Fick den för 314 kr!
  • Höst06
    Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/Fick den för 314 kr!
    Köpte oxå en sån till sonen. Sååå snygg och vilket pris!
    Nu sitter jag bara och funderar om jag inte borde ha en svart oxå, men kanske har man inte användning för två ändå.......
    Jag är inte shoppingtokig - bara handlingskraftig
  • vermilion

Nej, jag funderar på om man har användning för en?!
    Det kanske är en höstjacka... Fundersam

Höst06 skrev 2008-03-14 20:01:59 följande:
    Köpte oxå en sån till sonen. Sååå snygg och vilket pris!Nu sitter jag bara och funderar om jag inte borde ha en svart oxå, men kanske har man inte användning för två ändå.......
  • Höst06

Nej, det är en vårjacka! Det intalar jag mig själv i allafall
    Den kom väl på våren 2006 om jag inte minns fel?
    Skitbra pris ialla fall, billigare än en jacka på HM juh!!

Jag är inte shoppingtokig - bara handlingskraftig
  • Line80
    Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/Fick den för 314 kr!
    men gud hur kunde du få den såå billigt
  • s k r i n d a

Line80: titta inne på kategorierna med prissänkning (minns ej om det var 80 eller 70%) sedan anger du koden PÅSK i kassan, då får du samma pris

• vermilion

Ja när du säger det så, klart det är en vårjacka!

Höst06 skrev 2008-03-14 20:07:53 följande:
    Nej, det är en vårjacka! Det intalar jag mig själv i allafallDen kom väl på våren 2006 om jag inte minns fel?Skitbra pris ialla fall, billigare än en jacka på HM juh!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!