• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • tvåsmå

Nu har jag tvättat NS-byxorna i 40° och inochutvända. N:et ser ungefär likadant ut fortfarande. Det är ju "sprucket" där det är sytt men annars håller den ihop fint.

• zasata

vilken affär var det som hade om man ahde registrat sig till kunfklubben innan ett viss datum sp fick man 15 eller 20% på första vår köpet..?

• CamillaJ

Igår shoppade jag Nova star det mörka jeansen, och linne ifrån mini rodini Idag lite ifrån villervalla.. på lördag ska jag in på po.p .. om de nu är öppet Fundersam

• CamillaJ

tråkigt att de är så lång helg nu eftersom man inte få post varken imorgon eller måndag

• Tindrisen03
    loveliva skrev 2008-03-20 22:17:04 följande:
    Min fina Melker!
    Fin kille och fin kombo! Vad har du för stl på byxorna och hur lång är han?

Ngn som förresten har förslag på eller kan visa ngn annan smygg kombo till de byxorna? Tycker alltid rött är så svårt att mactha till. Rött finns ju i så många nyanser och så är det vitt och svart typ som fungerar
  • loveliva
    Tindrisen03 skrev 2008-03-20 22:20:24 följande:
    Fin kille och fin kombo! Vad har du för stl på byxorna och hur lång är han?Ngn som förresten har förslag på eller kan visa ngn annan smygg kombo till de byxorna? Tycker alltid rött är så svårt att mactha till. Rött finns ju i så många nyanser och så är det vitt och svart typ som fungerar
    Melker är ca 85 cm lång och det är stl 86 på byxorna. Nova Star är ganska långa i benen tycker jag. Känns som om han kan ha dessa länge.
  • s k r i n d a

Tindrisen: ange "club mama" i kassan så får du 25% på hela köpet!

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!