• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Sandie12

mamma2001; de finns på barnbutiken.net men burberry får ju ej säljas över i net längre så du måste nog in till Karlavägen Sthlm i sf.

Helenana; tackar jo de e coola!=)

Fashion baby 2007- baby got style!
  • vermilion

Nån mer som köpt dom här byxorna från Nova Star. Det vita n:et framtill, ska det vara helt sprucket? Ser ju ut som det kommer ramla bort småbitar av det där om jag ens försöker att tvätta dom.

• zasata

skall dom komma som frotté? :-O

loveliva skrev 2008-03-18 22:25:04 följande:
    Paket från minidani idag med shampoodle.Sonen älskade byxorna, han tyckte det var lite konstigt med den långa mudden Ska köpa frottédressarna när de kommer också!
  • zasata

jag bara måste ha frotté dressen sen!! itn för jag använder den jag har så mkt men.. shit vad snygg

• loveliva
    vermilion skrev 2008-03-19 17:37:40 följande:
    Nån mer som köpt dom här byxorna från Nova Star. Det vita n:et framtill, ska det vara helt sprucket? Ser ju ut som det kommer ramla bort småbitar av det där om jag ens försöker att tvätta dom.
    På min nova star mössa var n:et också sprucket Så jag skicka tillbaka.
  • tvåsmå

N:et på mina byxor var inte sprucket men det ser ut som att det kan vara av sådan typ att det kommer göra det... vet inte, tvättar i morgon och rapporterar!

vermilion skrev 2008-03-19 17:37:40 följande:
  • vermilion

Äh, men då skickar jag tillbaka dom. Det var redan jättesprucket, trodde att det kanske skulle vara så men tydligen inte då.

• Sandie12

Jag var in o skulle köpa nya Nova Star jeansen (som f.ö e färsenade big time tydl.=( ) och kollade på de byxorna med N.et på, de var inte sprucket så tror nog det är dålig kvalla på trycket där så reklamera!

Fashion baby 2007- baby got style!
  • vermilion

Jo, jag ska det, har pratat med butiken men dom säger bara att det ska vara så. Fundersam Alla deras var mer eller mindre spruckna.

Sandie12 skrev 2008-03-20 11:25:53 följande:
    Jag var in o skulle köpa nya Nova Star jeansen (som f.ö e färsenade big time tydl.=( ) och kollade på de byxorna med N.et på, de var inte sprucket så tror nog det är dålig kvalla på trycket där så reklamera!
  • Tindrisen03
    vermilion skrev 2008-03-20 11:46:23 följande:
    Jo, jag ska det, har pratat med butiken men dom säger bara att det ska vara så. Alla deras var mer eller mindre spruckna.
    Mina var inte spruckna men som ngn tidigare sa så ser de ut som att de skulle kunna spricka i tvätt
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!