• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Andaloal

Har beställt lite mera Meandi nu åt dottern. Jag har ett paket med sådana som kommit också och skall avhämtas snart

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • vermilion

Precis som skrinda skrev, under 70% först och sen 25% till på det.
    Nu får vi ju hoppas att det blir så också så hon som  har minidani inte ångrar sig.

Line80 skrev 2008-03-14 21:31:17 följande:
    men gud hur kunde du få den såå billigt
    s k r i n d a skrev 2008-03-14 22:30:17 följande:
    Line80: titta inne på kategorierna med prissänkning (minns ej om det var 80 eller 70%) sedan anger du koden PÅSK i kassan, då får du samma pris
  • s k r i n d a

vermilion: ja, jag är också lite orolig över det. Helt sanslös rea ju

• Sandie12

Måste bara visa tuffaste vårskorna jag köpt till sonen! =)
    Mars08; Burberry vårskor.

Fashion baby 2007- baby got style!
  • Sandie12

Ok skumt blev en miiinibild. =/

Fashion baby 2007- baby got style!
  • Mamma2001

åh vart hittade du dom? pris?

Ingen som vet förresten när LUCCA kommer igång med sin webbutik? dom annonserade ju om den för LÄNGESEN

Sandie12 skrev 2008-03-16 12:39:18 följande:
  • prinsungen
    Mamma2001 skrev 2008-03-16 16:33:54 följande:
    åh vart hittade du dom? pris?Ingen som vet förresten när LUCCA kommer igång med sin webbutik? dom annonserade ju om den för LÄNGESEN
    Mitten av April...om dom hann med det tills dess.
    Sandie12 skrev 2008-03-16 12:39:18 följande:
    SNYGGA!!! Valde mellan just sådana och conversen....blev converse men MÅSTE ha båda;
    Edwin 050912
  • Mamma2001

jag har handlat en hel del över telefon av dom (utan att sett grejjerna alls *huuumm* och i butik då det är min favvis då jag är i sthlm... men alltid då jag frågat så har det dragit ut på tid..typ 1 år snart?!

prinsungen skrev 2008-03-16 21:46:24 följande:
    SNYGGA!!! Valde mellan just sådana och conversen....blev converse men MÅSTE ha båda;
  • prinsungen
    Mamma2001 skrev 2008-03-16 22:02:02 följande:
    jag har handlat en hel del över telefon av dom (utan att sett grejjerna alls *huuumm* och i butik då det är min favvis då jag är i sthlm... men alltid då jag frågat så har det dragit ut på tid..typ 1 år snart?!
    Ja visst har det tagit tid.... Såg att Nathalie S också skulle öppna webbshop*längtar*
    Edwin 050912
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!