• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • thj
    Ullis 10 skrev 2008-02-22 12:20:00 följande:
    Poppilopp!! Superläcker!
    Tusen miljoner tack
    Nu har jag snart en superglad liten 2åring
    Kramizz
  • Lybe

vilken rolig tråd,här vill jag också vara med
    Finns ju inge roligare än ohandla barnkläder=)

ska strax iväg till luckylittleme o shoppa lite

hoppas att alla får en bra lördag!

• Ullis 10
    thj skrev 2008-02-23 10:30:30 följande:
    Tusen miljoner tackNu har jag snart en superglad liten 2åringKramizz
    Visst är den läcker (traktor/Småfolk)? Funderar på Katvigs blå/oranga sockar till - köpte dem och blev så snopen när de skulle på, små ju... Gick ner i strl för tidigare har de varit enorma...Det som är så kul med både Molo o Småfolk är att både jag o killarna älskar dem!! Och färgerna!

Kom hem med en ny fräsch, ja, randig förstås, tröja från POP - både far o son tittade bekymrat på mig o sa att den sådan finns det väl redan i garderoben? Eller två?

Det enda jag inte gillar med Småfolk är tvätten -30 grader... Ska fixa inför kvällen dinner, men sambon är på stan o beordrad till inköp av ws på POP (det gillar han - not)!
    Ha en bra dag! (PS kommer rökmoln från traktorerna, min 2-åring säger av ngn anledning Tuuuut, varje gång han ser den!)
  • thj
    Ullis 10 skrev 2008-02-23 10:48:17 följande:
    Visst är den läcker (traktor/Småfolk)? Funderar på Katvigs blå/oranga sockar till - köpte dem och blev så snopen när de skulle på, små ju... Gick ner i strl för tidigare har de varit enorma...Det som är så kul med både Molo o Småfolk är att både jag o killarna älskar dem!! Och färgerna!Kom hem med en ny fräsch, ja, randig förstås, tröja från POP - både far o son tittade bekymrat på mig o sa att den sådan finns det väl redan i garderoben? Eller två? Det enda jag inte gillar med Småfolk är tvätten -30 grader... Ska fixa inför kvällen dinner, men sambon är på stan o beordrad till inköp av ws på POP (det gillar han - not)!Ha en bra dag! (PS kommer rökmoln från traktorerna, min 2-åring säger av ngn anledning Tuuuut, varje gång han ser den!)
    Oh älskar också småfolk
    Kommer bli kul att få hem de efterlängtade traktortröjorna

Kramizz
  • CamillaJ

Hej tänkte fråga om någon här inne vet nån bra webshop där dom säljer street och typ skate skor till mindre i typ storlek 24/25 uppåt?

• Ullis 10

Funkar converse så finns det ju - annars vet jag tyvärr inte...

• Smultronbullen

Jag har kört allt småfolk i 40 grader, inga problem alls. Ett tips :)

• CamillaJ

Ullis 10 skrev 2008-02-23 17:15:43 följande:

Funkar converse så finns det ju - annars vet jag tyvärr inte...
    Ja eller nej, lillebror har dom så jag vill ha några andra till storebror .. men hitta inga som har typ stl 25 tråkigt nog!!! Jaja men om ni vet eller de dyker upp nåt säg till!!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!