• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Joppis81

Bara jag som tycker att Junkyards sida är rörig? Jag hittar ingenting och absolut inte någon storleksförklaring...*suck*

Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-23 20:58:24 följande:
    äsch vet nu står ju att de mätt innersulan
    står det på junkyard? för på a-bay vet jag att innermåttet står.. men vart ser du det på junkyard isf?
  • CamillaJ

Så nu blev det ett par Etnies ja såhär lång tid tog det att bestämma mej för vilka!! Haha usch hade kunnat köpa många, men nej han kommer inte använda alla isåfall. Ville beställt två men de ena ifrån Junkyard få vänta eftersom det var ifrån 2 olika ställen jag ville ha så va det trist med 100kr frakt men hoppas att det ska vara bra och det nu!! Jippie längtar tills det kommer!!!

• CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-23 22:13:32 följande:
    står det på junkyard? för på a-bay vet jag att innermåttet står.. men vart ser du det på junkyard isf?
    Sorry såg inte att du hade skrivit.. ((så upptagen är jag)) haha. men ja det står "klicka för storleksguide" där inne står det olika för olika skorna ha jag för mej?!
  • CamillaJ

Nån som har råd om snygga vår jackor.. annars får det bli nån ifrån po.p till stora killen i år igen.
    Säg till om ni vet

• elsa77

CamillaJ; Vilka skor blev det då??

Jag har köpt en jacka från mini a ture, men tyvärr är det nog ingen dagis jacka men fin ändå.. Ska nog köpa en POP till dagis.. Det är dåligt med fina jackor,,

• CamillaJ

mini a ture.. åh såg en så himla fin i brunt därifrån.. men fanns tyvärr inte i skruttens storlek. Vad var det för jacka du har? Nån bra sida till deras jackor?

Ja jag var inne på den randiga svarta ifrån po.p vindjackan men nu ser jag på hemsidan att den finns bara i Marin, sist jag kollade stod de svart också nej va trist.

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!