• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • philmKarin

Weeee! En ny tråd - har ju saknat den här tråden massor Hoppas jag inte är ensam...

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Proxima

Kul med en tråd i detta kära ämne! Bra initiativ!

• Ullis 10

Ha, ha som gjord för mig - ngn som handlat Kidkid? Tänkte mig den gröna frottéjackan - ska man gå upp en eller två strl?

• maruttan
    Ullis 10 skrev 2008-02-21 13:15:51 följande:
    Ha, ha som gjord för mig - ngn som handlat Kidkid? Tänkte mig den gröna frottéjackan - ska man gå upp en eller två strl?
    Tänker du på den som är grön i 2 olika färger, en på ärmarna och en på resten av kroppen?
    Den är väldigt liten så där skulle jag nog gå upp 2 storlekar minst!
    Filip 051113 & BF 080818
  • Joppis81

Hihi, en tråd som gjord för mig!

Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • maruttan

Välkomna in allihopa!!

Fick gå hem och vabba efter lunch idag och nu har lilleman slocknat i soffan så nu tänkte jag att jag skulle shoppa lite! Kan dock inte bestämma mig för om jag ska köpa kläder till Filip ,mammakläder eller kläder till bebben i magen.....vilka problem va?!

Filip 051113 & BF 080818
  • zasata

en tråd för mig till! I Lööööööv shopping.. lite för mkt kanske till och med.. har en mapp med lite av allt vid mina bilder..
    väntar just nu paket från minidani, hur lång tid tar det typ?

jag ahde gått upp 1-2stl. har köpt en klänning den fick jag gå upp 1stl men ahde nog kunnat gått upp 2. mössorna har jag inte gått upp något, bodys 2stl.

• SmillaMilla
    Vart har du sett dessa? Jag har tidigare handlat en hel del kikkid och man får absolut gå upp minst en storlek.
  • AlexandraLuleå

hihi, fler shoppinggalna mäniskor

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!