***Skelleftetråden***
nej, och det bästa är att jag slipper af nu. skulle på info om praktik/jobbgaranti imorgon men nu behöver jag ju inte det.
nej, och det bästa är att jag slipper af nu. skulle på info om praktik/jobbgaranti imorgon men nu behöver jag ju inte det.
Blir mycket handarbete för min del nu, började virka på en väska ikväll, har fortfarande mycket kvar att sticka på koftan jag börjat på och så ska jag börja med scrap booking
Och så ska jag orka jobba också
Är helt slut, började jobba kl. 6 imorse och det var lite stressigt hela förmiddagen. "Bara" 2.5 veckor kvar....
Skulle gå och fika med en kompis ikväll och så är det stängt överallt. Varför stänger de tidigt en fredagkväll?
Bara Kåffein som hade öppet, men de hade inget fika, för det var barkväll.
Vilket väder det var ett tag idag. Regn, åska och sol samtidigt.
Men jag fick i alla fall två layouter gjora till min scrapbook så jag är nöjd ändå
Vilka fina kläder du sytt madigan. Disneyklänningen blev jättesöt.
Är det nån här som är bra på växter? Sambon köpte en växy idag på Coop, men vi har ingen aning om vad den heter, och det visste inte de heller. Det finns en bild i mitt galleri, ni kanske kan kolla och se om ni vet vad det är?
Visst har det varit konstigt väder idag? Både hagel och snö och det är mitten av maj. Det ska ju vara nästan sommar nu ju.
Nej, nu ska jag försöka sova, ska upp kl 4.45 imorgon igen. Börjar nedräkningen för helgen nu.
Jag vill också ha värme. Det är så tråkigt att cykla till jobbet på morgnarna när det är minusgrader.