-
Ja, visst är det tragiskt. Blev vinter igen ju...turia skrev 2008-04-09 07:44:31 följande:men vad är det för väder?! flera dagar med detta blås... -
TackAnnamus skrev 2008-04-09 08:39:19 följande:Laoghaire: Mycket snygga kuddar och tröja! Du är riktigt ambitiös! Jag kan varken sticka eller virka jag tyvärr... Ja virka kanske nån rund mössa eller nåt men inget mer...
Jag har kommit in i en sån period nu. Gjorde en tröja och en kofta för ganska länge sen och sen har det som bara rullat på. Mitt senaste projekt är en klänning, men det går inte så bra med den just nu.
Det är roligt att sticka/virka och jag har hittat mycket jag vill göra i Allt om handarbete. -
Grattis Felicia6. Men du får inte säga gammkärring, det betyder ju att jag blir gammal om två år. Jag blev nyss vuxen ju
-
Jag har nedräkning mot 30 nu, bara 5 år kvar. Sen slutar nog jag också fylla årPeda skrev 2008-04-09 19:39:23 följande:Säger det samma! Vad ska de som är bortåt 35 känna sej! Tänk på dem!! Själv tror jag att 30 år är den gyllene åldern! Har inget emot att fylla 30. =) Men sen djävlar slutar då jag fylla år.
-
madigan skrev 2008-04-09 19:54:10 följande:jag är 34 ..hur gammal tror ni inte jag känner mig då om ni gnäller vid 27
34 är väl en ganska bra ålder?
-
Jag har nog haft ganska tur med arbetsförmedlingen för jag har inte haft nåt visst antal jobb jag ska söka mellan beösken. Har bara blivit anvisad jobb ett par gången, men jag har visat ganska bra att jag vill jobba.
Har gått jobbsökarkurs 2-3 gånger men det ger ju inget. De säger ju samma sak varje gång.
Jsg ska på info om jobbgaranti den 17 april, men känner mig inte särskilt motiverad till det. Har sommarjobb och sen är det tänkt att jag ska plugga till hösten så jag är inte så sugen på att söka jobb överhuvudtaget nu, men så får man egentligen inte säga.... -
madigan: fin tröja
kobra: ja, oj vad jag samlar på mig papper. har en stor hög som jag borde gå igenom men jag skjuter upp det hela tiden. -
Jag blev också sugen på pizza efter allt prat om det. Det blev hemmagjorda hamburgare och pommes istället. Inte helt fel det heller
Visst har det varig härligt väder idag? Kändes verkligen som vår när jag var ute med hunden vid 18-tiden, men blött. Tror ni vi får behålla det nu, eller blir det kallt igen? -
Måste bara berätta att jag fått jobb, fyra månader heltid
Hade min första dag idag och jag trivs jättebra. -
På Rent av. Har nästan bara jobbat med lokalvård och trivs ganska bra med det. Men jag är mest glad att jag fått ett jobb över huvud taget.