***Skelleftetråden***
Vi har småpratat lite om att om vi nån gång köper hus kanske det blir där eftersom det ska vara så billigt.
Sambon tog svetslicens idag så ikväll firar vi med kinamat
förslag på vad man kan äta? Brukar alltid ta fyra smårätter eller husets special, men funderar på att prova nåt nytt.
Annamus, det är ju ett helt okej pris. Jag tror att vi kommer försöka hålla oss i den prisklassen om det går. Men det är långt kvar innan vi kan göra nåt åt de planerna.
MorBlåbär: Morön Fastigheter (tror jag att det heter) har lägenheter längst ut på Älvsbacka och så på Morön då, men annars vet inte jag.
Är det nån som vet när Folkparken kör igång med loppis igen?
Vi har varit dit några gånger och kollat men då har det inte varit. men vi får väl prova igen.
Madigan: har du nån bild på de där byxorna? Blir lite nyfiken på hur de ser ut
Om jag var bättre på att sy skulle jag nog sy en massa till den kommande bebisen, nu håller jag mig till stickning istället. har just avslutat min andra tröja och letar nya projekt.
Ni får inte skriva så mycket, jag hinner inte med
Satt på af en timme helt i onödan idag, känns ju lagom kul. Nu blir det jobbgaranti, hoppas jag får praktik där jag vill, om det nu blir praktik, kanske blir en massa söka-jobb-kurser istället...
maritmed: jo, det är man väl. Men jag fick sitta en timme och vänta eftersom han gett mig en tid 10.30 men inte bokat in mig förrän 11.30.
maltazar: jag ska inte få förrän i oktober och de vet inte om att jag är gravid. så jag har ju lite tid på mig att jobba innan lillpyret kommer. Sommarjobb har jag i alla fall, så det känns lite bökigt att hålla på med massa grejer runt omkring.