Inlägg från: Mochride |Visa alla inlägg
  • Mochride

***Skelleftetråden***

maltazar skrev 2008-03-26 13:26:23 följande:
    jomen ändå, framtiden kan ju va en bra bit bort och då kanske man inte minns allt man lärt sig.
    Har varit på några söka-jobb-kurser tidigare och de säger alltid ungefär samma sak.
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-26 13:28:30 följande:
    Laoghaire: ah, ja då hinner du ju kanske innan.. när börjar sommarjobbet då? och hur nödvändigt kan de tycka att söka-jobb-kurser är för dig som bevisligen har skaffat dig ett sommarjobb åtminstone? vore ju knäppt om du skulle måsta gå en kurs innan du börjar på ett jobb du redan har fått :P
    Det har jag inte fått veta än, men det brukar vara juni-juli eller juli-augusti.
    Precis, jag har ju ett jobb som varar ca 6 veckor i alla fall, så det känns lite onödigt med sånt där. Men då räknas jag väl itne som arbetslös i alla fall eftersom jag har en aktivitet från af...
  • Mochride
    madigan skrev 2008-03-26 13:34:26 följande:
    Nu är brallorna i mitt galleri......
    Glansiga och fina Vad tycker dottern om dem då?
  • Mochride

Hin kanske inte vill ha bara för att det är mamma som köper, eller är hon väldigt bestämd av sig?

Nu ska jag inte hänga här mer på ett tag, ska göra en chokladsockerkaka. Skriv inte för mycket innan jag kommer tillbaka

• Mochride
    MorBlåbär skrev 2008-03-26 16:04:27 följande:
    hatar skebo, bobutiken.. snobbar!! *arg* hoppas ingen känner någon där!
    Vad har då hänt? Jag känner till folk där då jag jobbat åt dem ett par gånger.
  • Mochride
    kobra skrev 2008-03-26 16:36:32 följande:
    jag hatar skebos hyror ja vad har du råkat ut för morblåbär
    Ja, de var ju tvungen att höja den igen...
  • Mochride

madigan: visst bodde ni på erikslid, eller minns jag fel? det är ju dyrt att bo där, bara en etta har väl en hyra på ca 4000 kr.
    vi har en två på 53 kvm och har en hyra på ca 35oo och det räcker gott och väl just nu.

• Mochride

Vi är också lite sugna på att flytta. Skulle gärna ha en trea när bebisen kommer, men samtidigt klarar vi oss ju med vår tvåa i början, även om det blir lite trångt.

• Mochride

Vi kommer ju leta större under tiden, men det beror lite på hur det går med jobb och sånt. I nuläget har vi inte råd med en trea.

• Mochride
    kobra skrev 2008-03-26 22:39:31 följande:
    ja det är det som gör att jag verkligen gillar a-torp, nära till precis allt, även stan
    Det är därför jag gillar Norrböle
Svar på tråden ***Skelleftetråden***