***Skelleftetråden***
"Du får inte handla för mycket, mormor och farmor måste ju också få handla", som mamma sa
Jag gillar inte heller rosa. Speciellt inte då det ska vara gulligt och glittrigt osv. Men man vet aldrig, det blir kanske nåt sånt sen ändå.
Jag håller med om att det är lite synd att det ska vara så uppdelat på barnkläder, i alla fall när de är riktigt små. Då borde de ju inte spela nån roll vad de har på sig för kläder, tycker jag.
Själv så är jag nog lite av en pojkflicka då det kommer till kläder. Jag var mer tjejig när jag avr yngre, sen blev det mer och mer vida byxor, trivdes inte i tighta jeans längre. Nu hålelr jag väl på att hitta tillbaka till min "kvinnliga" sida, men jag trivs fortfarande bäst i lite vidare byxor.
Tror det avspeglas lite då det gäller barnkläder eftersom jag försöker hitta det som kan passa båda könen och då är det lätt att det blir lite pojkaktigt.
Jag är så irriterad just nu. Skulle se film med syrran så jag tog dit min xbox 360, men hur vi än kopplar får vi ingen bild, inte på nån av tv-apparaterna. Så nu tog vi hem den till mig igen, och då får jag inte heller in nån bild. Blir tokig. *Tyck synd om mig*
Annamus, verkar som det blev en stark reaktion där. Han vill nog att hans barnbarn ska vara en typisk flicka
Kan inte nån ta över min stickning? Jag får inte antalet maskor att stämma med beskrivningen fast jag gör som det står.... Får nog ta hjälp av mamma imorgon. Hon är min stickningsakut
Nån mer än jag som är less på det här tråkiga, gråa vädret? Jag vill ha sommar nu!