• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda

HAHAHAHA...HAHAHAHAHHA!

(nej det ska du inte, vi snackar ju redan på MSN.. kanske ska gå in på BD o svara på dina kommentarer. FAN så skadad man är! hahaha)

xylifon skrev 2008-03-28 20:58:13 följande:
    haha peda, gör det du.. räckupp handen så säger jag till då du får skriva hahahmm.. jag kanske inte bör prata med dig häller kom jag just på :-/
  • Peda

fan.. jag stör mej till döds (och visst gör det ibland) på de som skriver "rakt ut" utan att skriva vem det är till. .okej att det kanske är inlägget ovanför.. men det är så nonchigt..

Sen är det vissa som stör sej på xylifons och mina stavfäl.. men det er våran gräj!!

Vissa saker får man leva med kanske =)

• varfördåför

du ped, kasnke jag ringer dig också så kan vi prata här på msn, bd och i telefon, har du heddsett så kan vi skika sms samtidigt också jag kan ta min lapp o kmma till dig så sitter vi bredvid varandra samtidigt, det blir jättebra

eller så kasnke vi skulle må bäst av att aldrig samspråka igen

kobra: jo jag förmodar det, hmm.. hehe, jobbigt om hon är tex tandläkare, då missköter hon nog sitt jobb gasnka grymt :-P

• maltazar

Peda: men jag tror inte det var så Anna menade heller.. och jag håller med henne, om hon nu menade som jag.. :)
    Klart man ska kunna prata me alla här, vare sig man har dem på msn eller ej, men kanske inte skriva en massa helt privata grejer, som ingen annan bryr sig om eller ens får veta... (som exempel bara x och m's olika bokstavsbenämningar på folk.. makes no sense to me)

• maltazar

haha räcka upp handen på msn kanske? :P
    fast de går ju bara inför de man har där då... hmm..

• Peda

xylifon: *garvar* Jag döör!

malle: var inte så jag heller menade.. men tror xylifon fattat piken så jag säger inte mer om det =)

• Mochride

Hjälp. vad ni skriver. Alltid massa sidor att läsa ikapp när jag loggar in. Gruvar mig nästan för att gå in i den här tråden på söndag, kommer ju vara hur mycket som helst att läsa då

Grattis till giftermålet förresten, maritmedm! Vad roligt.
    Jag vill också gifta mig, men sambon ät inte riktigt inne på samma linje. Men vi ska ju ha barn tillsammans och det symboliserar ju också att vi hör ihop.

Hittade nya stickningsprojekt idag. En jättefin bebiskofta som jag vill göra, men det såg ut att vara alldels för svårt för mig... Så jag började på nåt mycket enklare istället, en liten klänning.

• maltazar

xylifon: men det är ju super att du livar upp tråden :)
    men det jobbiga blir ju de/vi som jobbar på dagarna, kommer hem o de kommit 4-5 nya sidor me inlägg om då 70% av dem är enbart privata diskussioner

• kobra

men PEDA det är ju det som är sporten, att ta reda på vilket inlägg som riktas till vem,missar man det får man utgå och diska eller nåt istället

• varfördåför

o det är ju skitsamma eftersom man inte får prata med dem man har där.

alla vet väl väm S och D och dumD och A är, nu förstår jag inte vad du menar?!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***