• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

Jag håller med Peda. Jag ville slå på stort då jag väl gifte mig och det fick jag verkligen
    Catering, Dj, åka häst och vagn, vit fin klänning, massa nära o kära, solist, bröllopsresa till Thailand osv. Enda alternativet jag skulle kunna tänka mig var om jag fick gifta mig på en strand i thailand med dom närmaste, men det är nr2 på min lista. Nr1 fick jag

Xylifon, det är så i tråden. Ibland är man osynlig och ibland babblar massor med en. Det är väl rätt så på hela familjeliv tycker jag?

• varfördåför

annamus, men jag ahr ju varit här i tre år o hängt o bara marit som ser mig ju.. hmm.. men jag börjar visst synas lite nu.. är som i den där filmen med mumintrollen o den sär osynliga flickan. tillslut syntes hon igen

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-28 17:38:59 följande:
    Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.Kända svenska märken sa jag. stora.
    Du vet om att vissa "budget"märken är exakt samma vara som märkesvarorna va? Fast i en annan förpackning och till ett annat pris+
  • varfördåför

i mina trådar svarar jag på allas inlägg :-P där är det lite standard

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:44:22 följande:
    i mina trådar svarar jag på allas inlägg :-P där är det lite standard
    Du svarar ju inte på allas inlägg i den här tråden?
  • varfördåför

nää, det är ju din tråd, ditt jobb :-P inte tror du väl att jag ska göra ditt jobb då får du komma o sköta alla mina trådar

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:48:58 följande:
    nää, det är ju din tråd, ditt jobb :-P inte tror du väl att jag ska göra ditt jobb då får du komma o sköta alla mina trådar
    Det här är inte min tråd, det här är skelleftebornas tråd
  • varfördåför

detta är tråden för inbördes beundran, men du är ts så ditt ansvar ju haha. det är bara att du sitter här dygnetrunt o svarar på alla inlägg, hör du det nu felicia!

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 17:55:33 följande:
    detta är tråden för inbördes beundran, men du är ts så ditt ansvar ju haha. det är bara att du sitter här dygnetrunt o svarar på alla inlägg, hör du det nu felicia!
    haha, fan oxå
    Jag orkar väl inte göra det heller
    Jag har annat för mig. Tex att äta. äta o äta o äta o äta
  • varfördåför

ja, det var ju det då. hur går det med det där förästen, ger det något eller är det messt bara trötthet och tröstlöshet just nu?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***