• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • trooce

Någon mer som har erfarenhet att av bott på BarnAvd på sjukan i skeå? Vad tycker ni? jag har bott där 3ggr och jag är inte inponerad!

• varfördåför

jag ahr varit på barn sammanlagt fyra veckor med mina barn. på issoleringen. ja är inte så impad heller om man genför med hur det är att vara på barn i umeå. där är det mycke bättre!

• trooce
    xylifon skrev 2008-03-28 15:54:55 följande:
    jag ahr varit på barn sammanlagt fyra veckor med mina barn. på issoleringen. ja är inte så impad heller om man genför med hur det är att vara på barn i umeå. där är det mycke bättre!
    Jag bodde på isolering 2ggr av tre.
  • varfördåför

sorry annamus, försöker prata med andra här inne men ingen svara på mina inlägg så jag troded att jag avr osynlig för alla andra än maritmedm, ska tänka på det i fortsättningen!

• varfördåför

morblåbär, det måste ju ändå vara bättre att bo där på den öppna avdelningen så man iaf får gå o äta. är inte rolligt att ringa o be ommat då de blir sura på en, men man kan inte ligga där en vecka utan att äta alls!

• Peda

Ja Xylifon, va mkt lugnare innan du kom här och babbla ner hela tråden för oss!

Men seriöst, det med att gifta sig! Jag och Peter vill ju leva resten av våra liv tesammans men just nu känner vi nog båda två att ORKA gifta sig liksom!! Jag är sån att ska det va så ska det verklige va... utan o trampa på nåns tår men för mej så skulle det kännas lite bortkastat att "bara" gå till tinget.. jag vet inte... vill iaf kunna ha en fet stor fest för nära o kära.. o verkligen inte snuva mina friends på den! Jävla xylifon! *muttrar*

• varfördåför

jag har ju redan gjor det en gång ju, du får ju skylla dig själv som inte kännde mig då :-P

denna gången kände jag att jag ville giftamig, bara fr att allt blir lättare med barn o hus o så, men orka ha en fest då.. jag ahr ju ändå inga bra vänner längre :-P

• Tinizgirl
    maritmedm skrev 2008-03-28 09:41:32 följande:
    Om tre veckor bli jag Fru Frimodig!!!
    Grattis! Vad tycker Mirjam om de då?
  • Annamus

Xylifon: Jo det är inte lätt att få svar alltid... Jag kännde mig osynlig i början i forumet med... kan känna mig sån då och då åxå... Det är helt enkelt en hög med skitstövlar som håller till i denna forumtråd. ;) Njaeh... bara jag som e en skitstövel och jag hänger inte här så ofta numera ens... Känner inte en fjärdedel av er liksom...

Peda: Jamen du vet ju att jag är lite gammeldags av mig. Jag gifte mig såklart med Jonas så vi skulle få ha sex. ;)

• maltazar

Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.
    Kända svenska märken sa jag. stora.

maritmedm skrev 2008-03-28 09:36:33 följande:
    Men du, visst talar du emot dig nu... bara svenska märken å så klankar du ner på icas baggvåfflor...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***